וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני חצי הגמר: נוף הגליל שחררה את הזר שלה

25.4.2024 / 17:54

סידיקי ג'ווארה חזר לגמביה. בנוף הגליל טוענים: "פגרת המלחמה הוציאה אותו מהמסלול, הוא חזר שחקן אחר". ג'ווארה: " יש לי רק דברים טובים להגיד על נוף הגליל, מאחל להם הצלחה בחצי הגמר"

סידיקי ג'ווארה. מאור בכר,
סידיקי ג'ווארה/מאור בכר

ימים ספורים לפני חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקווה (30/4, 19:00, אצטדיון נתניה) שחררה הפועל נוף הגליל את הבלם/ מגן הזר סידיקי ג'ווארה, שחזר למולדתו גמביה בטיסה דרך אתיופיה וטוגו ונחת בעיר הבירה בונז'ול.

כעת נותרו בסגל הקבוצה שני זרים בלבד החלוץ אלחסן קייטה מגינאה והקשר הסלובני ליאון סבר.
ג'ווארה, בן 24, התחיל את העונה מצוין, אבל פגרת המלחמה המאולצת, שאילצה אותו לשהות כחודשיים בארצו, הוציאה אותו מהמסלול והוא התקשה להציג את היכולת שהציג בתחילת דרכו בנוף הגליל.

הסיבה הרשמית לשחרורו היא פציעה בגב התחתון, שהגבילה אותו. "במצבו הנוכחי הוא לא יכול לעזור לנו ועדיף שיישאר בבית", אומרים בקבוצה.

ג'ווארה הגיע לישראל מקבוצת סאמגר מהליגה הראשונה גמביה, שם עמד החוזה שלו על... 20 דולר לחודש. הוא הגיע בהשאלה בחינם ותמורת 20 אלף דולר יכלה נוף הגליל לרכוש את כרטיס השחקן שלו לצמיתות מקבוצתו מגמביה. בשלב זה לא ממהר המנכ"ל, גיל ברעם, לממש את האופציה על השחקן ועל פי גורמים במועדון, ספק אם יעשה זאת. לדברי סוכנו, יש לו הצעה מקבוצה אחרת מהליגה הלאומית.

ג'ווארה: "מאכזב לחזור הביתה לפני סיום העונה, במיוחד כשהקבוצה נמצאת לפני חצי גמר הגביע. יש לי רק דברים טובים להגיד על נוף הגליל, במיוחד על המאמן מוטי איוניר ועל המנכ"ל גיל ברעם, שדאגו לי כמו לבן שלהם. הלוואי ותהיה לי ההזדמנות להחזיר להם בעתיד. אני מאחל להם המון הצלחה בחצי הגמר, אני מאמין בהם ומאמין שיגיעו לגמר נגד באר שבע".

עוד הוסיף ג'ווארה: "בתקופה הקרובה אנוח ואקבל טיפול מיוחד במטרה להיות כשיר לעונה הבאה, אם זה בנוף הגליל או במדינה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully