וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעסקה? לחץ אדיר על מינצברג לחתום על מסמך ההבנות

23.4.2024 / 14:22

ספרא מקווה שמינצברג יחתום על מסמך ההבנות ויתקדמו לעסקת המכירה של הפועל תל אביב. המשקיעים חלוקים בנוגע להצעה: "אם מדובר באדם כל כך עשיר, הוא ישלם את מה שצריך לשלם אם הוא באמת רוצה את המועדון"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

עד ליום חמישי הקרוב צפויים דייויד מינצברג וקבוצת המשקיעים האמריקאים לחתום על מסמך ההבנות שנשלח ע"י אדמונד ספרא, לפיו הוא לוקח עליו את כל התחייבויות המועדון והחזר ההשקעה של אמריקאים בכפוף לבדיקת נאותות והתאמה לנתונים אותם קיבל, ללא רווח עבור האמריקאים.

החל מאתמול מינצברג החל בשיחות עם משקיעיו כאשר חלקם מחזקים אותו בדרישתו לעמוד איתן ולדרוש רווח, ואף הוסיפו כי "אם מדובר באדם כל כך עשיר, הוא ישלם את מה שצריך לשלם אם הוא באמת רוצה את המועדון".

מנגד, מופעלים לחצים רבים על מינצברג והמשקיעים מכל הכיוונים, כך שנראה כי גם אם לא תהיה הסכמה בימים הקרובים, כל עוד ספרא לא ילך אחורה מהעסקה, איפשהו בדרך הצדדים יגיעו לעמק השווה.

אדמונד ספרא, איש העסקים המעוניין לרכוש את הפועל תל אביב. תנועת אור, אתר רשמי
בדרך לעסקה? ספרא/אתר רשמי, תנועת אור

ועדיין, הדברים תלויים בתשובת מינצברג למסמך ההבנות עד ליום ה', במידה וספרא לא יאהב את תשובת מינצברג, יחל מסע לחצים נוסף על מינצברג, איומי אוהדים בחרם מנויים ונזקים שיגרמו למועדון, שעשוי להוביל לכאוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully