וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הקריירה של יובל זוסמן: "שמרתי על קור רוח ולא התרגשתי"

22.4.2024 / 10:10

הישראלי הגיע למדד 35 בניצחון החוץ של הפועל ירושלים 89:96 בחולון, שהוליך אותה למקום ששווה יתרון ביתיות בפלייאוף: "לקח לנו זמן להבין מול איזו קבוצה אנחנו משחקים, אבל הצלחנו להתעשת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.4/ספורט1

עד לא מזמן חששה הפועל ירושלים לסיים את העונה בבית התחתון, מה שהיה גוזר עליה מפגש עם מכבי תל אביב או הפועל תל אביב כבר ברבע גמר הפלייאוף. אלא שאתמול (ראשון) רשמה מחזיקת גביע המדינה את ניצחונה הרביעי ברציפות - והמרשים מכולם, 89:96 בהיכל הטוטו - וטיפסה כבר למקום הרביעי על חשבון הפועל חולון.

שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, ועוד לפני חמשת משחקי הבית העליון, ירושלים נמצאת כרגע בעמדה שבה היא תגיע לסדרה אפשרית מול החולונים עם יתרון הביתיות. וזה לא הכל: לאור המשבר שחווים האדומים מתל אביב, ביום בהיר היא יכולה כבר לראות אפילו את המקום השלישי בטבלה.

זו הייתה תצוגה התקפית יוצאת דופן של הקבוצה מהבירה, כזו שלא נראתה במשחק חוץ כבר ארבעה חודשים, מאז קלעה 109 בהיכל שלמה בדצמבר 2023. היא מחקה פיגור של 16 הפרש, כשספידי סמית' להט עם 26 נקודות ולא פחות מ-8 שלשות, כריס ג'ונסון תרם 17 נקודות (4 שלשות) בחזרה הלא סימפטית שלו לחולון - ויובל זוסמן העמיד את השורה הסטטיסטית שהיא כל מה שכולם פינטזו מיובל זוסמן להיות: 19 נקודות, 9 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 5 חטיפות ושיא קריירה של מדד 35.

יובל זוסמן, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
משהו השתחרר? זוסמן/דני מרון

"היה משחק אמוציונלי מאוד", סיכם זוסמן. "לקח לנו זמן להבין מול איזו קבוצה אנחנו משחקים. זה קורה לנו לא מעט לאחרונה, אבל אנחנו מצליחים להתעשת. אני שמח שניצחנו באולם קשה מאוד, ואני מקווה שנמשיך כך. קשה לי להגיד אם זה משחק השיא שלי בקריירה. שמרתי על קור רוח ולא התרגשתי. אני עובד קשה בכל יום, אבל זה ספורט קבוצתי ועם כל הכבוד לי - ניצחנו כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully