וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מינצברג תבדוק את אמיתות ההצעה לרכישת הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 14:52

בעלי האדומים קיבלו שני מיילים בהם הצעה לרכישת הקבוצה. במועדון יבדקו האם ישנה רצינות מאחורי האפשרות, ואף אמרו: "אם יגיע מיליארדר שירצה לרכוש, זאת המטרה של קבוצת מינצברג, ולא להיפך"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

לאחר שקיבלה שני מיילים מעורך דין, לפיהם ישנה התעניינות של אחד מבני משפחת ספרא לרכוש את הקבוצה, קבוצת מינצברג תערוך בדיקות בנוגע לאמיתות הדברים ומי שעומד מאחורי המיילים, כולל רצינות כוונותיו והבנת מטרותיו האמיתיות.

למעשה, עד עתה לא הייתה שום התקשרות בין הצדדים מעבר למיילים, כאשר נכון לאתמול (שבת) בערב דייויד מינצברג התייחס בחוסר רצינות לדברים. יחד עם זאת, גם בשל לחץ של חלק מקבוצת המשקיעים לבדוק במה מדובר, המועדון יעשה את הבדיקות המסודרות בכדי להבין האם באמת ישנה כאן בשלות לעסקה. נכון לשעה זו, האדומים לא השיבו למיילים שנשלחו על ידי עורך הדין של המייצג את ספרא.

יש לציין כי מבחינת קבוצת מינצברג המטרה היא להשביח את המועדון ולמכור אותו בהמשך, כך שכל מיליארדר שבאמת מתעניין במועדון יכול להוות אופציה לאקזיט ורווח או לפחות החזר הפסדים. "אם יגיע מיליארדר שירצה לרכוש, זאת המטרה של קבוצת מינצברג, ולא להיפך", אמרו בסביבות קבוצת מינצברג. למרות זאת, נכון לעכשיו במועדון לא הולכים יותר מדי קדימה ובשלב זה יבדקו את אמיתות הדברים.

מייקל מינצברג, דייויד מינצברג מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
מלכתחילה תכננו למכור. מייקל ודייויד מינצברג/דני מרון

קבוצת מינצברג רכשה 51 אחוז ממניות המועדון ו-100 אחוז מזכויות הניהול ביוני שעבר, כאשר מלכתיחלה הודיעה כי מטרתה היא להשביח את המועדון והעסק ולהעבירם בעתיד לבעל ממון גדול יותר. אם משפחת ספרא אכן מעוניינת ותהיה מוכנה לעמוד בהתחייבויות ולשלם לקבוצת מינצברג את דרישתה, ייתכן כי דברים יתקדמו לידי עסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully