וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יימכר למכבי ת"א? הפועל ירושלים בונה על זועבי לעונה הבאה

21.4.2024 / 7:15

החלוץ הצעיר נמצא על הכוונת של הצהובים, אבל במועדון לא מתכוונים למכור אותו בשלב זה. טענות נגד ה-VAR: "היה צריך לשרוק לפנדל"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל ירושלים הבטיחה את הישארותה בליגת העל כבר בשבוע שעבר, אך זיו אריה הציב מטרה לסיים במקום השביעי ולוקח כל משחק ברצינות מלאה. בסיטואציה בה מאמנים אחרים היו יושבים על הספסל, משלבים הרבה מחליפים ונהנים מאווירת סוף עונה, אריה שומר את שחקנים במתח מרשים על אף ההפסד בנתניה, מתח שתהיה לו השפעה ישירה על תחילת העונה הבאה.

ההחלטה לא להעניק לקבוצה פנדל בדקות הסיום העלתה תהיות בקרב אנשי הקבוצה, שאמרו: "אם כבר ה-VAR ראה נגיעה ברגל של חוזז, כזאת שהשופט לא ראה, היה צריך לשרוק לפנדל. הנגיעה של השחקן בכדור לא קשורה לזה שהוא פגע בחוזז והכשיל אותו". אגב, בצוות ה-VAR לא הייתה תמימות דעים לגבי ההחלטה ורק לאחר התלבטות לא פשוטה הוחלט לא לתת לירושלים פנדל.

קווין סוני ששוחרר מהקבוצה, לא היה אמור להמשיך בכל מקרה. במועדון לא התלהבו במיוחד מהיכולת והגישה של השחקן, למרות שלוקחים בחשבון כי קשה יהיה לצרף זרים בקיץ. בקבוצה בונים בעיקר על המשכיות של הסגל הישראלי ועל הזדמנות ל-2-3 שחקנים מקומיים נוספים. כמו כן , המטרה היא להמשיך לצרף מושאלים ממכבי תל אביב, שמצידה מרוצה משיתוף הפעולה.

כרם זועבי הפועל ירושלים לצד יובל שדה מכבי נתניה. ברני ארדוב
ימשיך לעוד עונה? כרם זועבי אמש/ברני ארדוב

בנוגע להתעניינות של מכבי תל אביב בכרם זועבי, בשלב הזה אומרים במועדון כי הוא יישאר בעונה הבאה, אך מדגישים שבסופו של דבר לכל שחקן יש מחיר וכל הצעה אטרקטיבית מספיק עבור איינאו פרדה, אלוז' יאו, כרם זועבי או שחקן אחר תישקל בכובד ראש. במועדון מקווים לעונה מוצלחת יותר בעונה הבאה ומסמנים כמטרה את החזרה לפלייאוף העליון, כפי שעשתה הקבוצה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully