וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תאמינו": דגו חוזר לקבל מחמאות, ושולח מסר לשחקני מכבי חיפה

21.4.2024 / 8:25

במועדון משבחים את ההתנהלות של המאמן ש"צולח סיטואציה לא פשוטה", וממשיך לטפטף מסרים אופטימיים לשחקנים במאבק האליפות: "המטרה - לנצח עד סוף העונה". עכשיו מצפה לו כאב ראש חיובי בדרבי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 1:4/ספורט1

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה למחרת הניצחון 1:4 אמש (שבת) על הפועל באר שבע. עוד לפני המשחק, בחיפה ראו את מכבי תל אביב מביסה את הפועל חיפה ומתרחקת שוב עד מרחק של עשר נקודות. מאמן הקבוצה מסאי דגו ביקש משחקניו עוד בבית המלון לא להתייחס לתוצאות של קבוצות אחרות ולהתמקד רק בעצמם.

המסר שלו חלחל היטב, וחיפה הציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה. דגו זכה למחמאות גדולות על כך שלמרות שקיבל הודעה שלא ימשיך בעונה הבאה, הדבר לא השפיע אמש על הקבוצה והיא נראתה טוב. "זו לא סיטואציה פשוטה ועדיין מסאי צולח אותה. מגיעות לו מחמאות על זה", אמרו במועדון.

גם על ההחלטה שלא להוציא את לורנצו שימיץ' מההרכב זכה דגו למחמאות. כעת נראה שהמאמן עומד בפני התלבטות משמעותית, שכן שימיץ' מציג יכולת טובה מאוד ודגו יצטרך לקבל החלטה האם הוא מחזיר את שון גולדברג להרכב בדרבי ואם כן על חשבון מי מצמד הבלמים הזרים. מי שעוד זכה למחמאות היה כמובן דין דוד שסיים עם צמד. למרות שני השערים, דוד היה מאוכזב מאוד מההחמצה שרשם במחצית השנייה והיה יכול לסיים עם שלושער. "כשדין על המגרש, משחק ההתקפה זורם יותר", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "הוא חלוץ אמיתי שכל הזמן עושה תנועה לעומק וזה משחרר הרבה מאוד שחקנים".

בקבוצה היו מרוצים מאוד גם עבור סוף פודגוראנו שכבש את שערו הראשון העונה בליגה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
מרגישים שזה אפשרי. מכבי חיפה/דני מרון

כעת בחיפה יחלו בהכנות לדרבי כאשר הפער בצמרת ממשיך לעמוד על שבע נקודות. דגו כינס בסיום המשחק את השחקנים במעגל ואמר להם: "תמשיכו להאמין ולהיראות ככה, יש לנו עוד שישה משחקים, עוד שישה גמרים. תאמינו".

בחיפה מבינים שהסיכויים לזכות באליפות קלושים, אבל עדיין הבהירו שהמטרה היא לסיים כל משחק עד תום העונה עם ניצחון ולקוות לנס. "אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולנצח. כשהסתכלנו מה הקבוצות האחרות עושות, הפסדנו בעצמנו. אף אחד פה לא יצהיר עכשיו על אליפות, אבל בהחלט נעשה הכל כדי לנצח עד סוף העונה", אמרו בחיפה.

מי שייעדר מהדרבי הוא פייר קורנו שסוחב כרטיסים צהובים. בחיפה אין מחליף שהעמדה הטבעית שלו היא מגן שמאלי וההתלבטות של דגו תהיה האם להציב את שון גולדברג בקו של ארבעה כמגן שמאלי, או שמא לפתוח עם קני סייף בעמדה זו. ההתלבטות גדולה ביותר, משום שחיפה מצליחה בשני המשחקים האחרונים לנצח במערך של ארבעה שחקני הגנה בעוד סייף מתאים יותר לעמדה בקו של חמישה שחקני הגנה. ענאן חלאילי ימשיך להיעדר, כאשר עילאי חג'ג' ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מה נותר להן

מכבי תל אביב
בני ריינה (חוץ), בני סכנין (חוץ), מכבי חיפה (חוץ), הפועל באר שבע (בית), הפועל חיפה (חוץ), בני ריינה (בית)

מכבי חיפה
הפועל חיפה (חוץ), בני ריינה (חוץ), מכבי תל אביב (בית), בני סכנין (חוץ), הפועל באר שבע (חוץ), הפועל חיפה (בית)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully