וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "טוב לי בהפועל חיפה, אין סיבה שדברים לא ייסגרו"

18.4.2024 / 12:58

המאמן התייחס לעתידו במסיבת העיתונאים לקראת מכבי תל אביב (שבת, 17:00, ספורט4): "נצטרך להתעלות ושהרבה דברים יסתדרו נגדם"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

הפועל חיפה ניצחה במחזור שעבר 0:2 את בני ריינה וכך הגדילה את הפער ביניהן לעשר נקודות ועשתה צעד מאוד משמעותי לעבר הבטחת המקום הרביעי לכל הפחות, שעשוי להעניק לה כרטיס למפעלים האירופיים בסיום העונה אם הפועל באר שבע תזכה בגביע - או אם תעקוף אותה ותסיים במקום השלישי. לשם כך, יצטרכו האדומים להפתיע בשבת בבלומפילד את המוליכה מכבי תל אביב (17:00, ספורט4).

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נשאל רוני לוי על עתידו במועדון והשיב: "טוב לי מאוד בהפועל חיפה. אני מקווה להישאר כאן בעונה הבאה ולהמשיך את מה שאנחנו עושים העונה. אני מאמין שברגע שהצד השני רוצה אותך וגם אתה מעוניין, אין סיבה שדברים לא ייסגרו".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
מאמן הפועל חיפה רוני לוי/מאור אלקסלסי

לקראת המפגש עם מכבי תל אביב אמר המאמן: "בתחילת השנה לא היינו ברמה המספקת כדי להתמודד עם הקבוצות שמובילות את הליגה ואנחנו השתפרנו ככל שהזמן עבר. לפלייאוף נכנסו פחות טוב, אבל אנחנו אחרי משחק טוב ואנחנו יודעים שנצטרך עכשיו להתעלות ושצריך שהרבה דברים יסתדרו נגד מכבי תל אביב. במשחק הקודם נגדם הייתה לנו תחושה שנפסל לנו גול מהרבה מהלכים לפני כן וגם לא בגלל אירוע שהצדיק פסילת שער (העבירה על אייל גולסה, ש.ו) והייתה אכזבה וכעס, אבל לצערנו זה מה שהיה".

על הפציעות בסגל: "דברים הלכו לנו קשה, אבל תמיד השחקנים שנכנסו נתנו יכולת טובה וידענו להתעלות ולנצח. אנחנו תמיד מוצאים את הפתרונות מתוך הסגל הקיים ואני מקווה שנמשיך כך".

על הירידה ביכולת של לירן סרדל: "לירן בחור מקסים והוא אחד הקפטנים שלנו. לשחקנים יש תקופות פחות טוב וזה לא מוריד מהתרומה שלו לקבוצה, אני בטוח שהוא יחזור לעצמו. הוא עבר פציעה ולא חזר ממנה הכי טוב, אבל הוא מתאמן ברצינות ואני בטוח שהוא יחזור לעצמו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דור מלול שחקן הפועל חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
"התזוזה הזו עזרה לי מאוד והחייתה אותי". דור מלול/מאור אלקסלסי

הקפטן דור מלול, שגדל במכבי תל אביב, אמר לקראת מפגש נוסף עם קבוצת נעוריו: "אנחנו מרגישים שאנחנו משתפרים ככל שהליגה התקדמה, השחקנים מאמינים בעצמם וביכולת הקבוצתית. אנחנו צריכים לייצר יציבות כמועדון, אבל אל תשכחו שאנחנו אחרי מהפכה עמוקה בסגל שהוכיחה את עצמה. אנחנו בעונה מעולה עד רגע זה ואנחנו צריכים להמשיך".

על העונה שלו: "שיחקתי בלא מעט תפקידים והתזוזה הזו עזרה לי מאוד והחייתה אותי. יש לנו קבוצה מאוד מגובשת וחזקה, אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully