וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "חג'ג' וחזיזה שחוזרים לא פחות טובים מענאן חלאילי"

18.4.2024 / 11:00

מאמן מכבי חיפה סירב לדבר על החלפתו בבכר בעונה הבאה, אך לפני המפגש עם הפועל באר שבע (שבת, 20:00) התייחס למאבק האליפות שנפתח, לפציעות וליכולת בשבועות האחרונים. שון גולדברג על האפשרות שיהיה בסגל למשחקים האולימפיים: "אשמח לייצג את המדינה"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

מכבי חיפה לא מרימה ידיים במאבק האליפות. אחרי שבשבת ניצחה את בני סכנין ויומיים לאחר מכן מכבי תל אביב הפסידה בבאר שבע והפער בין השתיים הצטמק לשבע נקודות, הירוקים מאמינים בעצמם ובאפשרות שהם יצליחו בפעם השנייה העונה למחוק פיגור דו ספרתי ולזכות באליפות הרביעית ברציפות.

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש בשבת (20:00) עם הפועל באר שבע, מסאי דגו התבקש תחילה להתייחס להחלפתו בברק בכר בעונה הבאה:" אסכם ואגיד את כל מה שצריך בסוף העונה. אני רוצה להתעסק רק במשחקים שנותרו לנו, לא במסאי ולא במאמנים אחרים. חשוב לי שתכבדו את זה ולכן אנחנו נתעסק בכך רק בהמשך".

לאחר מכן התפנה דגו לדבר על מאבק האליפות: "זה לא משנה מה קורה, כל ספורטאי רוצה לעשות הכל ולנצח כל משחק. אני בטוח שהשחקנים יבואו בשבת בגישה טובה ונכונה מול קבוצה חזקה כמו הפועל באר שבע, אני סומך עליהם. כל הנקודות שאיבדנו לאחרונה זה בגלל שלא היינו טובים, אז כמות הנקודות שנותרו בקופה לא משנה כי אם לא נהיה טובים אז לא ננצח. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ולנצח את הפועל באר שבע, אחר כך נראה".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מסאי דגו כרגע לא מוכן לדבר על העונה הבאה/מאור אלקסלסי

המאמן גם נשאל על הפנייה לבית המשפט המחוזי בניסיון להחזיר את הנקודה שהופחתה: "לא אכנס לזה, אבל המועדון עובד על זה כבר תקופה. זה לא כיף שלוקחים לך נקודה מחוץ למגרש. אני והשחקנים מתעסקים רק ביכולת שלנו כדי להשתפר ולנצח".

אם הפועל באר שבע יכולה לעקוף אותם ולסיים במקום השני: "כל מפגש עם הפועל באר שבע בשנים האחרונות היה קשה, היא קבוצה טובה עם מאמן טוב וראו את זה גם נגד מכבי תל אביב, אבל גם אנחנו קבוצה טובה ויהיה מאצ'אפ טוב בשבת".

על פציעות ענאן חלאילי ודולב חזיזה: "עלי מוחמד חזר לאימונים כבר אתמול ודולב אמור להתאמן גם היום, אבל רק מחר נחליט לגביו. לגבי חלאילי, הוא עזר לנו המון השנה ואני מבואס בשבילו קודם כל כי הוא היה במומנטום טוב והוא עכשיו צריך לזוז הצידה, דבר שפוגע בו וגם בנו, אבל אנחנו מקבלים בחזרה את חג'ג' וחזיזה שהם לא פחות טובים. במכבי חיפה לכל אחד יש מחליף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. דני מרון
"אשמח מאוד לייצג את המדינה - בוודאי באולימפיאדה"/דני מרון

על לסובוי וקאסה שלא היו בסגל: "אני לא אוהב לתרץ, אבל דניל סובל מחוסר מזל. הייתה לו מתיחה אחרי משחק וחצי והוא היה בחוץ, אחר כך הייתה פגרה ועכשיו הוא חזר ושיחק קצת, גם אם לא הציג את היכולת שהוא מצפה מעצמו. הוא נפצע בקרסול ושוב זז הצידה. הוא בחור מדהים, זה מקצוע עם הרבה חוסר מזל. אני מאמין שהוא יחזור בשבוע הבא. לגבי קאסה, אנשים מסתכלים רק על תג המחיר - צריך לזכור שהוא שחקן צעיר, צריך לתת לו את הזמן. הוא רק התגייס לצה"ל השבוע ועושה טירונות, אני וכולנו נהיה שם בשבילו".

הבלם שון גולדברג שישב לצד דגו הוסיף: "מה שחשוב מבחינתנו זה מה שקורה על המגרש. המטרה היא להמשיך את העונה הטובה שאנחנו עושים ובעזרת השם נסיים במקום הראשון, אנחנו באמת מאמינים בזה. אנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב, יהיה זמן להתעסק בכל מה שקורה. כל איבוד נקודות הוא קריטי ואנחנו מסתכלים כל פעם רק על המטרה הבאה. לצערי כבר הפסדנו בפלייאוף נקודות שלא היינו צריכים, אבל אני מאמין שאם נמשיך לנצח משחקים אז הדברים יקרו מעצמם".

עוד אמר קפטן הירוקים, שהתייחס לראשונה לפרסום שהוא עשוי להיות חלק מהסגל למשחקים בפריז: "זה נכון שהרבה זמן לא הייתה לי פגרה, אבל אלה צרות של עשירים. זה חלום גדול וכבוד גדול לשחק בנבחרת ישראל ואני שמח לעשות את זה בכל פעם מחדש. לגבי המשחקים האולימפיים לא דיברו איתי, אבל אם יבקשו ממני אז אשמח מאוד לייצג את המדינה - בוודאי באולימפיאדה שזה משהו שלא ציפיתי וחלמתי על זה בתור ילד. אם זה יקרה, אשמח מאוד. לגבי הנבחרת, אני לא מכיר את רן בן שמעון באופן אישי, אבל אני בטוח שהוא מאמן נהדר ומאחל לו בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully