וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודווין צ'ינמרם צפוי להיות אחד הזרים של בני סכנין בעונה הבאה

17.4.2024 / 15:53

במועדון יציעו חוזה מקצועני לחלוץ הניגרי שהגיע הקיץ כדי לחזק את קבוצת הנוער, אך שולב גם במשחקי הבוגרים והרשים את דראפיץ' והמנהל המקצועי המיועד כיאל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

גודווין צ'ינמרם בן ה-19, שהגיע ארצה לקבוצת הנוער של בני סכנין, כבר זכה להזדמנות מסלובודן דראפיץ' ואף כבש בתחילת החודש בניצחון על הפועל חיפה, צפוי להיות חלק מסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה.

אחרי שצ'ינמרם בן ה-19 שותף לאורך העונה במספר משחקים במסגרת ליגת העל וכאמור אף מצא את הרשת לפני 11 ימים במקביל להופעותיו בקבוצת הנוער, התקבלה החלטה עקרונית לפתוח איתו בשיחות כדי להחתימו על חוזה מקצועני ולהבטיח את המשך דרכו, מתוך מטרה ש"יעלה" לקבוצה הבוגרת ויהיה אחד הזרים שלה.

המנהל המקצועי המיועד בירם כיאל וכן המאמן הנוכחי סלובודן דראפיץ' מאוד מעריכים את השחקו הצעיר, משוכנעים שיתרום כבר בעונה הבאה לקבוצה ומאמינים שמדובר בפוטנציאל מכירה מרשים.

גודווין צ'ינמרם שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בעונה הבאה כבר יהיה שחקן בוגרים? צ'ינמרם/מאור אלקסלסי

בנוגע לעתידו של דראפיץ', הרי שהמגעים בין ראשי המועדון למאמן ממשיכים. בין הצדדים עדיין ישנם פערים כספיים, אך יושב ראש הקבוצה מוחמד אבו יונס הבהיר לדראפיץ' שהוא מעוניין מאוד שהוא יישאר ובמועדון מקווים מאוד שיהיה ניתן לגשר על הפערים ולהחתים כבר בתקופה הקרובה את המאמן לעונה נוספת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully