וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ של קאמבקים? מכבי חיפה מבינה ש"זה מורכב", ולא רק מקצועית

17.4.2024 / 13:50

וייסמן, אצילי ולביא בראש סדר העדיפויות, במועדון מבינים שלא יהיה קל לצרפם ובמקביל מתכוננים לתרחישים עם סבע. חזיזה יחזור לסגל?

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע, אותו סימנו הירוקים בעיגול. בחיפה יודעים שניצחון על האורחים יבטיח כמעט סופית לכל הפחות את המקום השני וכן יעניק עוד תקוה - גם אם קטנה - למהפך במאבק האליפות.

"הפער אמנם ירד, אבל עדיין אין לנו מה לדבר על קבוצות אחרות וצריכים פשוט להתמקד בעצמנו עד תום העונה", מסביר שחקן בקבוצה. "ראינו העונה שבאר שבע חזקה מאוד, אבל חשוב לנו להחזיר לקהל הביתי שלנו ולנצח".

עלי מוחמד לא התאמן אתמול, אך במכבי חיפה עוד קיימת אופטימיות שהוא יעמוד לרשותו של מסאי דגו במשחק. השאלה המקצועית העיקרית היא זהות מחליפו של ענאן חלאילי הפצוע. עילאי חג'ג' שרק חזר אחרי פציעה ארוכה, נחשב כאופציה אך רק בסוף השבוע תתקבל החלטה. גם גדי קינדה עשוי להיכנס להרכב. דולב חזיזה ממשיך באימונים ורק ביום שישי תתקבל החלטה האם הוא יכול להיות בסגל. בשלב זה ספק גדול אם זה יקרה.

דולב חזיזה ושחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
הקאמבק מתקרב? חזיזה/מאור אלקסלסי

במקביל, גל אלברמן והמאמן הבא ברק בכר כבר עובדים על העונה הבאה. כזכור, חיפה כבר סימנה שלושה שחקנים אותם הייתה רוצה להחזיר לקבוצה - שון וייסמן, עומר אצילי ונטע לביא. יחד עם זאת, במועדון מבינים שבכל אחד מהמקרים קאמבק יהיה עניין קשה ומורכב במיוחד, גם אם ייעשו כל הניסיונות בעניין.

בנוגע לדיא סבע, בקבוצה ישמחו אם אמירייטס קלאב אליה הקשר מושאל, תרצה לרכוש אותו בתום העונה. אם זה לא יקרה, סבע עשוי לשוב לסגל של חיפה, אבל ההחלטה בעניינו תהיה לא רק מקצועית, אלא גם מנהלתית - על רקע מורכבות המקרה בכל הנוגע לאוהדי הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully