וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יסכים לחזור לעמדת העוזר: נוסבאום יאחד כוחות עם בכר בחיפה

16.4.2024 / 8:20

בכר החליט שהוא מעניין לאחד כוחות עם מאמן קבוצת הנוער, שיצטרך להכריע בנושא. שחר ויזינגר עשוי להישאר במערכת. השחקנים שמחו מההפסד של מכבי תל אביב, אבל "לא מתכוונים לצאת בהצהרות". שחר בהרמת הכוסית: "מאחלים לעבור את החג הזה בשלום"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עמיר נוסבאום, ימונה לעוזר המאמן של ברק בכר בעונה הבאה בכפוף להסכמתו לחזור לשמש כעוזר מאמן. בכר החליט סופית על צירופו של נוסבאום לצוות של הקבוצה הבוגרת וכבר בקרוב השניים שעבדו יחד בהפועל באר שבע, אמורים לחזור לשתף פעולה.

כזכור, גיא צרפתי שימש כעוזר המאמן של בכר בשלוש העונות בהן אימן בחיפה, אך כעת צרפתי לא צפוי לחזור. לכן ההחלטה הסופית של בכר היא שנוסבאום יכנס לתפקיד, ובחיפה ימנו מאמן אחר לקבוצת הנוער.

בנוסף לנוסבאום, גם עוזר המאמן הנוכחי שחר ויזינגר עשוי להישאר במערכת. ויזינגר מוערך על ידי בכר וככל הנראה בין השניים תיערך שיחה שאחריה יוחלט סופית האם ימשיך. אחיו של עוזר המאמן, גיא ויזינגר, יחזור למועדון וישמש כמאמן השוערים והאחראי על המצבים הנייחים.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם עוזרו עמיר נוסבאום. דני מרון
שוב יחד? בכר ונוסבאום/דני מרון

בחזרה לעונה הנוכחית. בחיפה שמחו כמובן מהההפסד של מכבי תל אביב שהותיר את הפער בצמרת על 7 נקודות. "אף אחד לא יתחיל לדבר עכשיו ולצאת בהצהרות", הבהיר שחקן בקבוצה, "אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו. מסאי כל הזמן אומר שנשארו שבעה גמרים והוא צודק. הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות זה להסתכל על כל משחק מחדש, ולדאוג לנצח אותו".

בקבוצה ינסו להכשיר את עלי מוחמד למשחק בשבת מול הפועל באר שבע כאשר ההערכה היא שגם פייר קורנו יהיה כשיר למשחק, ממנו ייעדר ענאן חלאילי הפצוע. "באר שבע הוכיחה שהיא חזקה מאוד", אמר שחקן אחר, "הפער בינינו לא גדול ולכן המשחק בשבת קריטי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully