וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ "נמרח", בהפועל חיפה לא מרוצים: מה יהיה עם רוני לוי?

15.4.2024 / 8:59

הבעלים עוד לא שריין את המאמן לעונה הבאה, שביעות רצון מהניצחון על בני ריינה: "כשהגב לקיר, כל הזמן מצליחים לצאת מזה". וגם: סאגת אלחמיד והשחקן שסיים את המשחק עצבני

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

שביעות רצון בהפועל חיפה אחרי ניצחון הבכורה בפלייאוף העליון, 0:2 על בני ריינה אמש (ראשון). לפני המשחק הזהיר רוני לוי את השחקנים שהפסד יקרב אליהם את הקבוצה של שרון מימר ויעמיד בסכנה גדולה את המקום הרביעי. בסיום המאמן החמיא לשחקניו על היכולת והנחישות שהפגינו, כשרוב השבחים הלכו לפרנן מאיימבו ונאור סבג שהיה מצוין במחצית הראשונה. לעומתם, מי שהתאכזב והיה עצבני הוא תומר יוספי, שרשם משחק פחות טוב והוחלף כ-10 דקות לסיום.

"כל הכבוד לשחקנים. הגענו במומנטום לא טוב, עם שלושה הפסדים וללא ניצחון בפלייאוף, בלי קהל", אמר לוי. "בני ריינה קבוצה חזקה מאוד שהייתה יכולה לצמצם את הפער לארבע נקודות ואז האווירה הייתה משתנה. לשמחתי, יש משהו בשחקנים השנה שכל הזמן מצליחים לצאת כשהם עם הגב לקיר".

המאמן ייחל: "אולי נקפוץ מדרגה ונציג יכולת כזו גם כשאנחנו נינוחים. מצד אחד הסתכלנו בדאגה על השמירה על המקום הרביעי, ומצד שני בשנת המאה של המועדון רוצים להגיע למקום השלישי. כל עוד יש סיכוי, נעשה את המקסימום".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
עוד לא התקבלו החלטות על עתידו. רוני לוי/מאור אלקסלסי
תומר יוספי, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
לא היה מרוצה מהופעתו ברמה האישית. תומר יוספי/מאור אלקסלסי

על ההופעה המצוינת של הבלם מאיימבו: "לפעמים לוקח זמן לשחקנים במקום חדש ואנחנו תמיד רוצים מהר. הוא בחור מאוד רציני וחיובי, יכול לתת לנו אפילו הרבה יותר. הוא ודיבה עושים עבודה טובה".

לוי התייחס גם לעבירת המשמעת האחרונה של חאתם אלחמיד: "פחות מתעסק בחאתם, אלא יותר בשחקנים שמגיע להם קרדיט. מעמדו כמו זה של יתר השחקנים".

רוני לוי עדיין לא חתם לעונה הבאה וגורמים בהפועל חיפה לא אוהבים את זה שהבעלים יואב כץ מושך את המגעים: "יואב ואני במערכת יחסים טובה ומדברים על הכל בצורה טובה", הבהיר המאמן, "עוד לא הלכנו רחוק עם החלטות לעונה הבאה".

פרנן מאיימבו חוגג שער של הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
פרנן מאיימבו זכה למחמאות/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל חיפה גיא מלמד, תומר יוספי מתחממים. מאור אלקסלסי
ממשיך בעונה המצוינת. גיא מלמד/מאור אלקסלסי

גם החלוץ גיא מלמד דיבר על הניצחון שקטע רצף הפסדים: "אי אפשר לנצח בכל משחק. כל פעם שאנחנו מנצחים, יש הרגשה של פוטנציאל גדול ושל קבוצה מטורפת. תמיד אחרי הפסדים אנחנו מנסים להשתפר. אם האוהדים היו כאן היום, אני חושב שהיינו גם מנצחים בתוצאה גבוהה יותר".

מלמד, שרשם אתמול את הבישול השישי שלו העונה כשהכין למוחמד קמארה ב-0:2, אמר: "בישולים זה דבר שמאוד טוב לקבוצה ונותן לי ביטחון ברמה האישית, זה הופך אותי לשחקן שלם יותר. אני שואף להגיע הכי גבוה, גם בשערים וגם בבישולים. מקום שלישי? זה יהיה פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully