וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מצפה מברק בכר להרבה יותר מאליפות

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 13:06

כאשר המאמן אמר כן, למסאי דגו כבר לא היה סיכוי לאמן את הירוקים בעונה הבאה. ברצונו של בכר לא רק לזכות בתואר, אלא גם להוכיח שבישראל הוא עדיין המאסטרו הבלתי מעורער, ושהתזמורת שירכיב לא תזייף. הטור של דני דבורין על הזעזוע הגדול בכרמל

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

אין הפתעה בכך שברק בכר חוזר למכבי חיפה. להבדיל מהגעתו העונה לכוכב האדום בלגרד במטרה לשמור שם על כתר האליפות הסרבית, לחיפה הוא נוחת, בין היתר, משום שהיא מדורגת רק במקום השני בטבלת ליגת העל.

הגיוני מאד לחשוב על כך שהרכבה של קבוצת מכבי חיפה תחת בכר, יהיה שונה מההרכב שקיבל לידיו מסאי דגו. זכייה באליפות תובעת בדרך כלל סגל עמוס כוכבים, וסגל כזה אין לה העונה. אתמול (ראשון) התבשרנו רשמית על החתמתו של ברק בכר, 8 מחזורים לסיום הליגה ופרסום זה מעלה סימני שאלה לגבי מעמדו של דגו מול שחקניו במשחקים שנותרו. ייתכן שלמכבי חיפה לא הייתה דרך לשמור בכספת את החתמתו של בכר, מה גם שהיו שמועות על כך שברק עשוי להגיע למכבי תל אביב. מכל מקום את הנעשה כבר אין להשיב.

דגו עצמו יודע שקיבל את הזדמנות חייו בחיפה, והחלשותה המפתיעה בתקופה האחרונה הייתה קרוב לוודאי, הזרז שהביא את מכבי חיפה להחלטה לא להמשיך עימו בעונה הבאה. כאשר הוא הוחתם כמאמנה, הורמו גבות לא מעטות. אחרי הכל לאמן את מכבי חיפה, פירושו של דבר הוא להוביל קבוצה בריצה אל הכתר, תוך כדי הפגנת יכולת משובחת על כר הדשא. אלא שאפילו בניצחונה 0:1 על קבוצת בני סכנין, "נעלמו" הירוקים במחציתו השנייה של המשחק. הם התקשו לחבר כמה מהלכי כדורגל רצופים, והתגוננו במרבית דקותיה, כדי לשמור על שער היתרון שהשיגו בדקה הראשונה.

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
לא היה סיכוי שימשיך ברגע שבכר אמר כן. דגו/מאור אלקסלסי

מסאי דגו ודאי יכול להציג, ובצדק, כמה נתונים ששיחקו העונה לרעתו, כולל עזיבתו המאולצת באמצע העונה, של צ'ארון שרי. לפיכך ליאור רפאלוב, שאמור היה לשתף עימו פעולה כשני מנהיגיה של הקבוצה, מצא עצמו לפתע כמי שכובד מישקלה של מכבי חיפה רובץ רק על כתפיו. גם הספסל שעמד לרשותו של מסאי היה רחוק מהאיכות הנידרשת במאבק הקשה מול מכבי תל אביב. וכשבכר אמר כן, לדגו לא היה סיכוי להמשיך בחיפה.

אני משוכנע שברק בכר לעומתו ידאג לכך שנתון זה לא יחזור על עצמו בעונה הקרובה. אחרת לא הייתה עולה על דעתו השיבה הביתה. בכר מגיע כדי לזכות באליפות, וגם אם אין שום מאמן בעולם שיכול להתחייב על כך, ברור שזו מטרתם המשותפת של בעל הבית, יעקב שחר, ושלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
השיבה הביתה. בכר/מאור אלקסלסי

אחרי שבעיצומו של החורף פוטר מאימון הכוכב האדום בלגרד, ברצונו של בכר להוכיח שבישראל הינו עדיין המאסטרו הבלתי מעורער, ושהתזמורת שירכיב לא תזייף. לא סתם החזירה אותו מכבי חיפה לשורותיה. אין טוב ממנו להכיר את הליגה על חולשותיה ועל מעלותיה ויעידו על כך 3 האליפויות הרצופות עם מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully