וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן, לביא ואצילי על הכוונת: כך ברק בכר חזר למכבי חיפה

14.4.2024 / 12:19

הבטחה לתקציב רכש גדול, שיחת טלפון שהבהירה שיקבל הצעה אם יוותר על הנבחרת, זירוז המו"מ בצל החשש ממכבי תל אביב. בכר שב לקדנציה שנייה וכבר התחיל לשתף פעולה עם גל אלברמן

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

במכבי חיפה לא נטו לאורך ההיסטוריה לבצע שינוי עתידי בעמדת המאמן כבר בתחילת חודש אפריל, אלא שהבוקר (ראשון) הודיעו במועדון רשמית על סיום דרכו של מסאי דגו בתום העונה ומינויו של ברק בכר לשנתיים - החל מהעונה הבאה.

בחיפה מעריכים מאוד את דגו ורבים במועדון מרגישים שהוא רשם עונה טובה, אבל העובדה שכבר עם פתיחת הפלייאוף העליון היה ברור לכולם שהקבוצה רחוקה מלזכות באליפות רביעית ברציפות, הובילה את יעקב שחר ושאר קברניטי המועדון להחליט מיידית על שינוי בעונה הבאה. ההחלטה של שחר התקבלה לאחר ההפסד לבני ריינה עם פתיחת הפלייאוף העליון, אז הפער ממכבי תל אביב צמח ל-10 נקודות.

באותם ימים ברק בכר מאוד התלבט אם לקבל את ההצעה לאמן את נבחרת ישראל, אבל שיחת טלפון מגורם בחיפה הבהירה לו שהירוקים רוצים להחזיר אותו. בכר הבין את הרמז וסירב לנבחרת בשל הרצון העז שלו לאמן קבוצה. בחיפה חששו שגם מכבי תל אביב תפנה למאמן המצליח ולכן התקבלה החלטה עקרונית לזרז את המגעים ולסגור את הסיפור. אחרי ההדחה מגביע המדינה המאמצים הואצו ובכר סגר עקרונית לשנתיים.

בכר קיבל הבטחה מראשי המועדון שיקבל חיזוק משמעותי ואור ירוק לצרף שחקנים יקרים במיוחד כשעל הפרק שמות דוגמת נטע לביא, עומר אצילי ושון וייסמן. בנוסף, לפחות שלושה זרים חדשים יצורפו לקבוצה. בכר אף שוחח עם המנהל המקצועי גל אלברמן והשניים החלו לעבוד, כשבחיפה משוכנעים שהם יצליחו לשחזר את ההצלחה משלוש השנים הקודמות.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם נטע לביא. מאור אלקסלסי
בחזרה לנוסחה המנצחת? בכר ולביא/מאור אלקסלסי

בחיפה הבהירו שאין אכזבה מדגו, אך בעונה בה הקבוצה כל כך רחוקה ממאבק האליפות כבר באפריל, היא לא עונה שיכולה מבחינת שחר להקנות חוזה חדש למאמן - בדיוק כפי שהיה במקרה של מרקו בלבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully