וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מאמינים שהפציעה של חלאילי לא תפגע במעבר לבלגיה

14.4.2024 / 8:54

שחקן הכנף נפגע בברך, הירוקים מקווים שלא מדובר בפציעה במניסקוס והחמיאו: "ענאן סיכן את עצמו למען הקבוצה". אחרי הניצחון על סכנין: מחמאות לשימיץ' וג'אבר ש"היה חסר מאוד"

שחקני מכבי חיפה בחימום/מאור אלקסלסי

הרבה לחץ השתחרר במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:1 על בני סכנין אתמול (שבת) בסמי עופר. הירוקים הגיעו למשחק אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות והלחץ במועדון היה גדול מאוד. בחיפה הציבו מטרה: לא להתפרק עד סוף העונה ולכל הפחות לצמק ממכבי תל אביב את הפער כך שלא יהיה דו ספרתי.

לפני המשחק דיברו בקבוצה על הצורך להשיג שלוש נקודות בכל מחיר ואחד השחקנים אמר "לפני המשחק היינו קונים ניצחון בכל תסריט. ברור שרצינו לשחק טוב יותר, אבל מה שחשוב היה להחזיר את הבטחון והצלחנו במשימה הזו".

מי שזכו למחמאות גדולות היו מחמוד ג'אבר ולורנצו שימיץ'. הקשר שחזר מפציעה ארוכה מאוד נראה טוב מאז חזר לפעילות ואתמול לתחושת רבים בקבוצה היה המצטיין במגרש. "ג'אבר היה חסר לנו מאוד", אמר גורם במועדון, "הוא חזר בכושר טוב וזה רק מראה כמה היה חסר לנו עומק בעמדה הזו".

גם הבלם הקרואטי הצטיין כאמור. לאורך התקופה האחרונה נשמעו ביקורות על כך ששימיץ' לא זוכה לקרדיט למרות יכולת לא טובה של עבדולאי סק. אתמול הבלם עלה בהרכב לאור ההיעדרות של הסנגלי והוכיח את עצמו כאשר כעת יצטרך מסאי דגו להחליט האם הוא ממשיך לתת לו קרדיט, או מחזיר את סק להרכב.

למרות הניצחון בקבוצה לא אהבו את היכולת והביקורת העיקרית היא שאחרי פתיחה מצוינת ושער בדקה הראשונה, הורדה הרגל מהגז. "סכנין הייתה יכולה להשוות בקלות", אמר שחקן בקבוצה, "כמו נגד מכבי תל אביב גם הפעם פתחנו בצורה אדירה אבל אחרי 10 דקות הכל השתנה. אסור שזה ימשיך לקרות".

שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי, אחרי שנפצע. מאור אלקסלסי
חלאילי מטופל על הדשא אתמול/מאור אלקסלסי

מלבד הניצחון בקבוצה עוסקים בפצועים מהמשחק אתמול בראשם ענאן חלאילי. לפי הבדיקה הראשונית, שחקן הכנף סובל ממתיחה באזור הברך. חלאילי ואנשי הקבוצה מקווים שלא מדובר בפגיעה משמעותית יותר - במניסקוס - ובכל מקרה הוא צפוי להיעדר בתקופה הקרובה, אבל ההערכה היא שהפציעה לא תשפיע על המעבר הצפוי שלו לאוניון סן ז'ילואז.

בחיפה ביקשו אתמול מחלאילי לעזוב את המגרש לאחר שהרגיש כאב, אבל הוא התעקש לא להשאיר את הקבוצה ב-10 שחקנים בדקות הסיום, אחרי שהסתיימו החילופים. "היו כאלה שאמרו שענאן ישמור על הרגליים בגלל המעבר הגדול", אמר גורם במועדון, "הוא מוכיח פעם אחר פעם שלא רק שהוא לא שומר על הרגליים - הוא גם מסכן את עצמו למען הקבוצה".

עלי מוחמד ופייר קורנו נפצעו והוחלפו, והם בספק גדול למשחק מול הפועל באר שבע במחזור הקרוב. בחיפה יבדקו את השלושה שיעברו צילומים, אך ההערכה שייתכן מאוד והם לא יעמדו לרשותו של דגו למשחק הקרוב. בחיפה יש אופטימיות שלא מדובר בפציעות שישיביתו את השחקנים לתקופה ארוכה.

עוד בוואלה!

דקת הבחנה: מכבי חיפה גירדה 0:1 על בני סכנין

לכתבה המלאה
פרנזי פיירו עם שואו שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא יוותרו על הסיום. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בחיפה יחכו למשחק של מכבי תל אביב מחר נגד הפועל באר שבע כשהפסד של המוליכה יוריד את הפער שלה לשבע נקודות. בחיפה לא מדברים בפה מלא על אליפות, אך הבהירו שלא יוותרו עד הרגע האחרון כשהמטרה היא גם לצמצם בכל מקרה את הפער כמה שאפשר כדי להישאר תחרותיים עד תום העונה.

בשבוע הבא מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully