וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מפגיעה במיניסקוס לחלאילי. דגו: "אמרתי שייצא, הוא לא רצה"

13.4.2024 / 19:44

במכבי חיפה מודאגים מהפגיעה בברכו של שחקן הכנף, שהתעקש לחזור לשחק בדקות הסיום. דראפיץ': "הגיעה לנו לפחות נקודה"

שחקני מכבי חיפה בחימום/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה קטעה הערב (שבת) את הרצף הלא מחמיא שעמד על 7 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות (4 בליגה) עם 0:1 דחוק על בני סכנין במחזור ה-29 והשלישי בפלייאוף העליון. שער מוקדם של דין דוד אחרי 58 שניות, הכריע את המשחק והירוקים ציינו ניצחון למרות מחצית שנייה לא טובה.

הירוקים צימקו את הפער ממכבי תל אביב שבפסגה ל-7 נקודות כשלצהובים משחק חסר - והתרחקו מהפועל באר שבע שצימקה מהם את הפער לאחרונה. החדשות הפחות טובות הגיעו מכיוונם של עלי מוחמד ופייר קורנו, שהוחלפו בגלל פציעות. ענאן חלאילי נפגע בברכו בדקות הסיום, אבל התעקש להמשיך ונראה סובל מכאבים. אחרי שריקת הסיום הוא ירד מהמגרש בצליעה ונראה סובל מכאבים. בסיום שוחח השחקן עם אנשי הצוות הרפואי והבהיר להם שהרגיש תנועה לא נכונה וכאב בברך. הוא יעבור צילום כשהחשש המשמעותי הוא מפגיעה במיניסקוס.

המאמן מסאי דגו התייחס לפציעות: "עלי קיבל מכה חזקה ברגל. ענאן עשה תנועה לא נכונה והיה לו קשה לדרוך. הוא שחקן עם לב גדול ורצה להמשיך לשחק. אמרתי לו שייצא החוצה והוא לא היה מוכן. אני מקווה שזה לא משהו חמור. הוא ילד גבר שכל דקה רוצה להיות על המגרש".

שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי, אחרי שנפצע. מאור אלקסלסי
ענאן חלאילי סובל מכאבים/מאור אלקסלסי

על המשחק עצמו אמר דגו: "זה משהו מדהים מה שקורה איתנו בתקופה האחרונה. גם בבלומפילד פתחנו את המשחק נהדר וגם היום. פתאום משהו קורה ואנחנו הולכים לאחור. צריך לבדוק מה לא עבד כי בחצי השני לא היינו קיימים ונתנו לסכנין לחזור ולהגיע לשער שלנו בקלות. יש גם משחקים כאלו שאתה פחות טוב וצריך לדעת לקחת את הנקודות".

על היכולת הלא טובה: "אני חושב שיש כאן אלמנט של לחץ וזה קורה לנו בתקופה האחרונה ולכן אני מאוד שמח על הניצחון הזה. להגיע לבית שלנו אחרי תקופה כזו, גם בשיניים צריך לדעת לנצח. היה פה הרבה לחץ".

על עתידו: "אני מנסה תמיד להתנתק. אני פחות מעניין, מאוד חשובה לי הקבוצה. צימקנו את הפער מהמקום הראשון ואני מקווה שזה יישאר ככה. כל מאמן, במיוחד במכבי חיפה, רוצה להישאר כמה שיותר. אמרתי שיש פה תנאים מדהימים. עברתי עונה מטורפת, אבל בסוף יש אנשים שצריכים לקבל החלטות ואני באמת לא מתעסק בזה. היו לנו תקופות מדהימות במהלך העונה. יש תקופות שפחות הולך. עברתי הרבה בחיים האישיים שלי ואין משהו שישבור אותי".

השוער שריף כיוף: "פתחנו את המשחק טוב, הבקענו מוקדם. המחצית השנייה הייתה פחות טובה, דברים פחות הסתדרו כמו שרצינו. סכנין הגיעה להזדמנויות רבות. שמרתי בסוף על רשת נקייה וזה מה שחשוב. ביקורות כלפיי? יש לי ביקורת עצמית מאוד גבוהה והצוות יודע לתת את ההערות והנקודות שאני צריך להשתפר. יש עונה ארוכה, הרבה עליות וירידות. מתעסק רק בכאן ועכשיו. אין ספק שהתקופה האחרונה קצת פחות טובה עבורנו, אבל הניצחון הראה אופי. היה חשוב לנצח ולשמור על שער נקי. אליפות? מתעסקים בעצמנו, הקבוצות האחרות אולי יעזרו לנו, אך קודם אנחנו צריכים לנצח את המשחקים שנותרו".

עוד בוואלה!

דקת הבחנה: מכבי חיפה גירדה 0:1 על בני סכנין

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
"יש כאן אלמנט של לחץ". מסאי דגו/מאור אלקסלסי

מאמן סכנין, סלובודן דראפיץ', סיכם: "זה מאכזב. הגענו לכל כך הרבה מצבים ולא הבאנו נקודות. אני חושב ששיחקנו יותר טוב ממכבי חיפה והגיעה לנו לפחות נקודה. כשאתה מקבל גול בדקה הראשונה זה קשה. צריך לשחק באותה יכולת עד סוף הפלייאוף העליון. חסר לנו שקט מול השער. היו הרבה שחקנים צעירים ולפעמים הרגל רועדת. אם היינו כובשים הצדק היה יוצא לאור".

על המשחק מול ריינה: "יהיה משחק מעניין, נקווה מאוד לקחת נקודות מול הקהל שלנו. נגיע מוכנים".

לגבי עתידו: "הכיוון הוא חיובי. הסוכנים שלי מדברים עם ההנהלה של סכנין. אני מאוד נהנה בסכנין והם נהנים ממני. אנחנו מחכים לדקה ה-90".

סאהר תאג'י הוסיף: "נגד מכבי חיפה צריך לא רק להיות טובים, אלא מצוינים. חסרה לנו איכות מקדימה וקצת מזל. אנחנו רוצים להשתפר, לא באים להתבזות או להראות חולשה. אנחנו רוצים להראות שאנחנו מסוגלים להתמודד עם הראשונות. יש לנו עכשיו את הדרבי של המגזר, אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו טובים יותר. יש לי חוזה לעוד שנה ואמשיך בסכנין".

בשבוע הבא מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע, בעוד בני סכנין תשחק בביתה נגד בני ריינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully