וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "אם ננצח את בני סכנין, נלחיץ את מכבי תל אביב"

11.4.2024 / 17:58

מאמן מכבי חיפה במסיבת העיתונאים לקראת המפגש בשבת (17:45, ספורט4): "זה נכון שהפער גדול ושנראה שנגמר הסיפור, אבל לא נוותר עד הרגע האחרון". וגם: חזרת חג'ג' ופיירו, השתלבותו של חזיזה באימונים ("נעשה את זה חכם") ורצף שבעת המשחקים ללא ניצחון

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הבית נגד בני סכנין בשבת הקרובה (17:45, ספורט4). המאמן מסאי דגו הודה שפער 10 הנקודות ממכבי תל אביב אולי חרץ את גורל העונה, אבל המשיך להצהיר שוב ושוב שהם לא יוותרו כל עוד יש להם סיכוי לזכות באליפות הרביעית ברציפות.

"אני חושב שהיו לנו 8-10 דקות מדהימות נגד מכבי תל אביב, זה היה דיי דומה לניצחון שלנו בבלומפילד", אמר דגו תחילה, "משהו קרה לנו מהדקה ה-15 ומכבי תל אביב הפעילה המון לחץ עלינו. התמודדנו עם זה יפה, אפילו שספגנו שער. במחצית השנייה היינו אינטנסיביים וזו הייתה מחצית מדהימה, מכבי תל אביב לא הצליחה לצאת מהחצי ואני מאוד גאה בשחקנים. אנחנו מוכיחים שאנחנו קבוצה חזקה מאוד ואני בטוח שיהיה בסדר נגד סכנין אם נשחק כמו במחצית השנייה".

לאחר מכן נשאל על עילאי חג'ג', פרנזי פיירו ודולב חזיזה ששבו לאימונים: "חג'ג' ופרנזי עורכים אימונים מלאים, אבל נחליט לגביהם לקראת המשחק. דולב עוד לא במצב שלהם כי הוא לא שיחק מאז ספטמבר, אבל כיף לראות אותו מתאמן. זה בן אדם שאוהב את המשחק ברמות משוגעות. הוא עוד לא מתאמן ב-100 אחוז, אבל אנחנו מחכים לו והוא יודע כמה אנחנו אוהבים וצריכי ם אותו. נעשה את זה חכם, כי אנחנו צריכים אותו גם בעונה הבאה".

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
שמונה גמרים מחכים למכבי חיפה. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

עוד אמר לקראת המפגש עם סכנין: "השחקנים האלו הוכיחו המון פעמים במהלך העונה שהם יודעים לצאת ממשברים. אני פחות מעניין, זו מכבי חיפה שמעניינת וזו עונה קשה מאוד, עזבו אותנו שחקנים משמעותיים ועדיין כל הזמן ידענו להתעלות. זה נכון שהפער גדול ושזה נראה שנגמר הסיפור, אבל לא נוותר עד הרגע האחרון. אם ננצח גם נלחיץ את מכבי תל אביב ואנחנו רוצים להיות שם עד הסוף".

על רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון: "מדברים על שבעה משחקים כל הזמן, אבל יש שם שני מפגשים עם פיורנטינה. במאצ'אפ מול מכבי תל אביב הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה. אני לא אוהב להגיד שאנחנו טובים יותר מקבוצה שהיא במקום הראשון וחשוב להיות אמיתי וכרגע הם במקום הראשון. במאצ'אפים בינינו בהחלט פעמיים ניצחנו והם לא הצליחו לנצח, אבל צריך לכבד אותם כי הם במקום הראשון. יש כרגע שמונה גמרים וזה מתחיל מול סכנין. חשוב לבוא למשחק מול סכנין צנועים, אבל חזקים בראש מנטלית".

על שריף כיוף שחתם עד 2029: "מאוד מאושר בשבילו. מכיר אותו כמה שנים, יצא לי לשחק מולו גם בליגה הלאומית. הוא עבר דרך ארוכה ואני גאהתלהיות חלק ממהלך. פגשתי ילדים מהרגע הראשון ובכל אימון ראית שזה ילד עם רצון. הוא הוכיח שהוא ראוי ואין מאושר ממני. כל הצוות שמח בשבילו, כל העתיד לפניו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני מכבי חיפה, השוער שריף כיוף במרכז. אריאל שלום
"השחקנים הוכיחו המון פעמים שהם יודעים לצאת ממשברים"/אריאל שלום

לאחר מכן גם כיוף התייצב מול המיקרופונים ואמר כשנשאל אם הוא יהיה חלק מהסגל לאולימפיאדה: "כל אחד חולם להיות חלק מהנבחרת. אני תמיד גאה לייצג את המדינה ואשמח אם יקראו לי, זו החלטה שלהם ואני לא לוקח שום דבר אישי. מי שיהיה בנבחרת, אני סומך עליו שיעשה עבודה טובה".

על היעדרותו מהיורו האחרון: "היה לי מקרה משפחתי והעדפתי להיות עם המשפחה. בסוף התגלגלו הדברים והצטרפתי לנבחרת ברגע שביקשו ממני, ישר עזבתי הכל. זה מקרה שקורה ולצערי זה קרה לפני היורו, אבל בכל פעם שהנבחרת תצטרך אותי אני גאה להיות שם ולייצג את המדינה".

הארכת החוזה: "אני מודה לצוות שנתן לי הזדמנות לשחק במכבי חיפה. אני מאמין בעצמי ויודע שאני תמיד צריך להוכיח שאני ראוי להיות במכבי חיפה. אני מכיר את הנשיא שלנו עוד מגיל קטן שהוא היה בא לצפות בנו וזה משמח אותי ועושה אותי מאושר שהוא, הצוות וההנהלה מאמינים בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully