וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרד מתחת לקו האדום? סעיף האישום הוחמר, הפועל ת"א בסכנת הפחתת נקודה

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 13:00

בית הדין החליט להחמיר את סעיף האישום בעקבות אירועי המשחק מול מכבי חיפה ל"התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות", כאשר נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי של הפחתת נקודה, כאשר הקבוצה מקדימה בנקודה בלבד את אשדוד

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

כ

אם היכולת המקצועית הרעה וההסתבכות בתחתית אינה מספיקה, הפועל תל אביב מסתבכת גם בבית הדין המשמעתי. בעקבות אירועי המשחק מול מכבי חיפה, בבית הדין החליטו להחמיר את סעיף האישום ל"התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות". המשמעות היא שהקבוצה עלולה לספוג עונש של הפחתת נקודה בעקבות העונש על תנאי שעומד נגדה.

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רק זה היה חסר לו. אבוקסיס/ברני ארדוב

בעקבות מצבה העגום של הקבוצה בליגת העל, כל נקודה היא קריטית כאשר נכון לעכשיו האדומים מקדימים בנקודה בלבד את מ.ס. אשדוד שמתחת לקו האדום. ביום שבת הפועל תל אביב, שלא כבשה בשבעת משחקיה עם יוסי אבוקסיס, תארח את הפועל פתח תקוה האחרונה. משחק שהפסד בו בכל מקרה עשוי להוריד אותה אל מתחת לקו לראשונה העונה.

כזכור, אתמול (רביעי) הקבוצה עמדה לדין על התפרעות אוהדים נגד מכבי חיפה, משחק שבו הודלקו אבוקות רבות. בדיות ביקש התובע להשית על האדומים משחק חוץ אחד ללא קהל וקנס כספי. אלא שכעת סעיף האישום הוחמר ובשבוע הבא ייערך דיון גורלי בהרכב של שלושה שופטים.

הדיין נועם ליובין הסביר את החלטתו וכתב: "על מנת ליצור מדיניות אחידה בנושא, החלטתי כי סיווג העבירה של הנאשמת בגינו עמדה לדין, יוחמד לעבירה של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully