וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "במקום לחו"ל נשלח את הפצועים שלנו לטיפולים כאן"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 20:33

מכבי חיפה הציגה את המרכז הרפואי החדש שנפתח באצטדיון, שיטפל בפציעות בספורט ובבדיקות רפואיות. שחר: "שמח כבעלים שיש לנו מכון רפואי כזה, נוכל להיעזר בכם כל שעות היום"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

מכבי חיפה הכריזה היום על פתיחת מרכז רפואה וספורט מדיקס באיצטדיון העירוני בחיפה. המרכז שיטפל בפציעות ספורט, בבדיקות רפואיות ובעוד תחומים שונים, ביניהם תזונת ספורט, נחנך בטקס חגיגי. הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר, המנכ"ל איציק עובדיה, מנהל הקבוצה גיל אופק וכן חלוץ הקבוצה דין דוד והקשר גדי קינדה הגיעו לאירוע.

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. שלמה וייס, מערכת וואלה!
בדרך לשיתוף פעולה נוסף. שחר ומכבי חיפה/מערכת וואלה!, שלמה וייס

שחר נשא דברים ובירך על הקמת המרכז. "ברכות ליזמים והשותפים ובעלי המקצוע של המקום הנפלא הזה", אמר נשיא המועדון, "אני יכול לומר לכם שכפציינט של מדיקס תל אביב קיבלתי את הטיפולים הכי טובים ואין לי צל של ספק שכל מי שיבוא לפה יקבל את הטופ שאפשר בכל תחום שיש. אני שמח כבעלים של מכבי חיפה שיש לנו מכון רפואי כזה שנוכל להיעזר בכם כל שעות היום לרפא את הפצועים שלנו ולא חסרים כאלה ולעזור לנו כדי לא לשלוח אותם לחו"ל. אין לי צל של ספק שהרופאים וכל מי שיעבוד פה לא פחות טוב מהיופי של המקום הזה".

בחיפה מתכוונים לשתף פעולה באופן אדוק עם המרכז והתקווה היא שהפצועים של הקבוצה יטופלו יועברו שיקום במרכז זה. מנהלת המרכז אלה מרום אמרה: "אני מאד מתרגשת מהארוע ומהמיקום החדש של מרכז הרפואה לספורט. הבריאות של הספורטאים זו הצלחה שלנו. אנחנו ניתן את כל המעטפת הרפואית לספורטאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully