וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריף כיוף חתם על חוזה חדש במכבי חיפה: "אין מאושר ממני"

10.4.2024 / 19:11

השוער בן ה-22 חתם לארבע שנים עם אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת: "זה הבית שלי". המנהל המקצועי גל אלברמן: "היה שחקן משמעותי העונה ויהיה דומיננטי גם בעתיד"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

שריף כיוף בן ה-22 ערך רק בתחילת העונה הנוכחית את הופעת הבכורה במכבי חיפה, אבל במהרה הפך לשוער הבכיר של הקבוצה. היום (רביעי) גם זכה לחוזה חדש ומשודרג עד 2029 באמצעות סוכנו דודו דהאן.

כיוף למעשה חתם לארבע שנים נוספות במכבי חיפה, כשהעונה החמישית היא בגדר אופציה. כידוע, כיוף גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ולאחר מספר עונות של התחשלות בהפועל כפר שלם ובהפועל עפולה מהליגה הלאומית, חזר היישר לקבוצה הבוגרת. במשחק גביע הטוטו העונה נגד מכבי פתח תקוה באמצע אוגוסט ערך את הופעת הבכורה ומאז רשם 39 הופעות בכל המסגרות, מתוכן 26 הופעות בליגה ועוד 9 במפעלים האירופיים.

שריף כיוף, שוער מכבי חיפה מאריך חוזה. מכבי חיפה, אתר רשמי
כיוף עם בעלי מכבי חיפה יעקב שחר וסוכנו דודו דהאן/אתר רשמי, מכבי חיפה

לאחר החתימה אמר כיוף לאתר הרשמי: "מכבי זה הבית שלי ואין מאושר ממני להמשיך במועדון בו גדלתי לחמש שנים נוספות. עכשיו הפנים קדימה להצליח במשימות שעומדות בפנינו".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על החתמתו של שריף כיוף על הסכם חדש. שריף המשיך את מסע ההתקדמות שלו בעונה הנוכחית והיה חלק משמעותי ביותר בהתמודדויות ובאתגרי הקבוצה במסגרות המקומיות והאירופיות. אנו רואים בשריף שחקן בית דומיננטי גם בשנים הבאות ומאחלים לו הצלחה מרובה ורגעי אושר גדולים ורבים בירוק. בהצלחה שריף כיוף".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנו שמחים מאוד להאריך את חוזהו של שריף כיוף. אין ספק ששריף הוא דוגמה נפלאה של פיתוח שחקנים במחלקת הנוער והכשרתם, באמצעות שיתוף הפעולה עם עפולה. שריף הופך להיות שחקן מוביל בקבוצה הבוגרת. כולנו במועדון גאים על הדרך שעשה שריף כשוער שגדל במחלקת הנוער ומאחלים לו שימשיך ויתקדם במכבי חיפה. בהצלחה שריף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully