וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערר המשטרה התקבל, מעצרו של חיים סירוטקין הוארך עד יום שישי

9.4.2024 / 15:14

לאחר שהוחמר סעיף החשד נגד כדורגלן העבר והמאמן, בית המשפט המחוזי בתל אביב האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים

בווידאו: הנוסעים מקללים והנהג מאיץ: תיעוד רגע דריסת המפגינים בת"א/צילום: איתי רזיאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום (שלישי) את הערר שהגישה המשטרה בעקבות שחרורו של חיים סירוטקין למעצר בית ועל כן הוא יישאר במעצר עד יום שישי. כידוע, אתמול הוחמר סעיף החשד נגד סירוטקין - כדורגלן העבר וכיום מאמן בליגה א' שדרס מפגינים בתל אביב במוצאי שבת האחרונה - והמשטרה הוסיפה לחקירתו סעיף של חבלה בכוונה מחמירה.

סירוטקין טען כי הסיבה לנסיעתו לתוך קהל המוחים שצעד ברחוב בגין בקריאה לקיום בחירות והחזרת החטופים הייתה תקלה טכנית ברכב. בבית המשפט, וכן מיד לאחר הפגיעה בעודו במכונית, אמר כי דוושת הגז נתקעה כשלחץ עליה. עם זאת, בוחני הרכב קבעו כי לא הייתה כל תקלה.

כמו כן, בדיון שנערך אתמול צוין כי המשיך בנסיעתו ולא עצר עד שנתקל במחסום משטרתי. קודם לדריסה סירוטקין ומשפחתו התעמתו עם מפגינים שחסמו את דרכם וגידפו אותם. שוטר שהיה במקום ביקש ממנו לנסוע לאט, אך לפי החשד סירוטקין לא שמע לו. עוד עלה כי שתה אלכוהול שעות לפני המקרה - אך הכמות לא חצתה את המותר בחוק.

חיים סירוטקין. אבשלום ששוני, מעריב
יישאר במעצר עד יום שישי/מעריב, אבשלום ששוני

סירוטקין בן ה-52 מאמן העונה את מ.ס. טירה מליגה א'. בעברו שיחק בהפועל פתח תקוה בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 ובהמשך לבש את מדיהן של שמשון תל אביב, הפועל אשדוד ובית"ר שמשון תל אביב. מאז שפרש הוא עבד כמאמן בליגות הנמוכות ובין היתר עמד על הקווים של עירוני רמלה, מכבי באר יעקב, בית"ר כפר סבא, מ.ס. כפר קאסם, הכח עמידר רמת גן ושמשון תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully