וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית של מכבי חיפה: כך ייראה שיתוף הפעולה בין בכר לאלברמן

9.4.2024 / 8:00

דגו קיבל מחמאות על היכולת שהקבוצה הציגה נגד מכבי ת"א, אבל הירוקים כבר משרטטים את גבולות הגזרה של בכר לקראת הקאמבק. השחקנים חשים פספוס: "הפער בטבלה לא משקף, היינו עדיפים". אופטימיות ממצבם של דין דוד וחלאילי, יהיו כשירים למשחק הקרוב?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

1. תחושת החמצה גדולה במכבי חיפה אחרי ה-1:1 אמש (שני) עם מכבי תל אביב. הירוקים מרגישים שהיו יכולים וצריכים לצאת עם שלוש נקודות, אך לא השכילו לנצל את העליונות שגילו במחצית השנייה כדי לרשום מהפך. "גם בתחילת המשחק היו כמה מצבים שלנו, ובמחצית השנייה היינו צריכים לכבוש עוד שני שערים לפחות. זה מתסכל כי באמת היינו טובים יותר", מסביר אחד השחקנים.

תחושת ההחמצה גדולה - ולא רק בגלל המשחק אתמול - אלא גם בראייה כוללת. "הפער בין הקבוצות הוא בטח לא 10 נקודות", מסביר גורם במועדון. "זה היה צריך להיות הרבה יותר צמוד, וחבל שלא הצלחנו בזה".

התיקו אתמול הותיר את הפער בפסגה על 10 נקודות כשנותרו עוד שמונה משחקים, וברור לכולם שרק תסריט דרמטי מאוד יכול להוביל לכך שמכבי תל אביב לא תזכה באליפות. "כל עונה בלי אליפות במועדון כמו שלנו, זו אכזבה, אז ברור שזו לא עונה מוצלחת מבחינתנו, אבל חשוב לסיים אותה בצורה טובה", אמר אחד השחקנים הבכירים.

בחיפה החמיאו לשחקנים על הנחישות והאופי והבהירו כמה חשוב היה להחזיר את הכבוד של הקהל אחרי התקופה האחרונה. בסיום זכו השחקנים לעידוד מהקהל שהגיע למשחק החוץ.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. דני מרון
הטבלה לא משקפת? שחקני מכבי חיפה בסיום/דני מרון

2. מי שירד מהמגרש פצוע הוא דין דוד שרק חזר מפציעה. בחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה משמעותית אך השחקן ייבדק ולאחר מכן תתברר סופית חומרתה. בחיפה יש אופטימיות זהירה שלא מדובר בפציעה שתשבית שוב את החלוץ.

גם ענאן חלאילי הדאיג את אנשי הקבוצה בשל כאבים בברך. השחקן צפוי כידוע לחתום כבר בקרוב על המעבר לסן ז'ילואז וגם בסביבתו נרשמו דקות של חרדה, אך העובדה שהמשיך לשחק ואף כבש בבעיטה מחוץ לרחבה הראתה שלא מדובר בפציעה חמורה מדי. בכל מקרה חלאילי יזכה למנוחה אך בחיפה מקווים שיהיה כשיר כבר למשחק הקרוב. גם פרנזי פיירו צפוי לחזור לסגל מול בני סכנין, בעוד עילאי חג'ג' עדיין בספק אך ייתכן שיחזור גם כן לסגל אחרי תקופה ארוכה. בחיפה הבהירו שהפציעה של חג'ג' מתעתעת, אך הוא נראה בדרך לחזור.

עוד בוואלה!

היה 10, נשאר 10: מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1 מרתק

לכתבה המלאה
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
יחזור במשחק הקרוב? חלאילי/דני מרון

3. למרות שמסאי דגו קיבל אתמול מחמאות מאנשי הקבוצה, הירוקים צפויים לקדם את הניסיון להחזיר את ברק בכר במהלך השבוע. כידוע, ההערכה היא שהבכר יתמנה למאמן ויחזור במטרה לבנות את הקבוצה בעונה הבאה. גורמים בחיפה העריכו שלא יהיה מדובר במשא ומתן ארוך במיוחד.

בכר רוצה לקבל תקציב גדול לחיזוק הקבוצה, כשהתכנון הוא שיעבוד לצד גל אלברמן במתכונת שעבדה היטב לאורך שלוש השנים הקודמות. השניים יבחרו שחקנים בשיתוף פעולה ובהסכמה, בכר הוא זה ששם דגש על הצורך ואלברמן מאתר את השחקנים ומציג אותם בפני המאמן לאישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully