וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס לאירופה מתרחק מהפועל חיפה: "בקצב הזה, גם המקום הרביעי בסכנה"

7.4.2024 / 9:14

אכזבה גדולה בקבוצה אחרי ההפסד בסכנין, גורם: "חייבים להתעשת באופן מיידי". במועדון מבינים שיצטרכו להתחזק ומייחלים לכך שבאר שבע תזכה בגביע

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

אכזבה קשה בהפועל חיפה אחרי ההפסד 2:1 אמש לבני סכנין. בקבוצה ציפו לנצח ולנסות להלחיץ מעט את הפועל באר שבע במאבק על המקום השלישי, אך בפועל החניכים של רוני לוי הפסידו משחק שני ברציפות ונראה שהם מתרחקים משמעותית מהמקום השלישי וחלום ההופעה באירופה הולך ומתרחק מהם.

"אם נסיים את העונה הזו בלי כרטיס לאירופה זו תהיה החמצה אדירה", קבע גורם בחיפה, "רצינו לפתוח את הפלייאוף בצורה שונה לחלוטין. אנחנו חייבים להתעשת באופן מיידי". המאמן רוני לוי זעם על הטעות שהובילה לשער השני ונזף בשחקניו.

במועדון מבינים שהמקום הרביעי עשוי שלא להספיק לכרטיס לאירופה ויחזיקו אצבעות שבאר שבע תזכה בגביע המדינה. "בקצב הנוכחי צריך גם לדאוג שלא נשמוט את המקום הרביעי", קבע שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות כי שני ההפסדים בפתיחה מרחיקים אותנו משמעותית מהמטרה".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
הכרטיס לאירופה מתרחק. רוני לוי/מאור אלקסלסי

בקבוצה ממשיכים גם לעסוק בעונה הבאה, כאשר גורמים במועדון אמרו שהם מקווים שהבעלים יואב כץ לא ימשוך את המגעים עם המאמן ויחתים אותו כבר בקרוב כדי שיוכל לתכנן את העונה הבאה. בקבוצה מבינים שיצטרכו לצרף לא מעט שחקנים.

תומר יוספי שמסיים השאלה לא ימשיך ככל הנראה, כאשר גם מוחמד קמארה שיעבור לליגה הרומנית לא ימשיך. בחיפה רוצים להחתים קשר אחורי, מגן שמאלי, שני שחקני כנף וקשר שישחק את המספר 10, כאשר גם לא מעט אופציות ישראליות על הפרק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המשך משחקי המחזור ה-28 בפלייאוף העליון:

ראשון, 20:15: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully