וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמע של קבוצת הכדורגל פוטר: "פלירטט עם האוהדות באצטדיון"

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 11:28

סיפור מוזר מאנגליה: האדם שמילא את תפקידו של "ג'וד החתול" נאלץ לעזוב אחרי תלונות וטענות ש"לאחרונה במקום לעודד את השחקנים הוא התחיל בחלקלקות עם הנשים"

תקציר: אסטון וילה - ברנטפורד 3:3/ספורט1

הקמע של קווינס פארק ריינג'רס, ג'וד החתול, "פוטר" מתפקידו לאחר שנטען כי האדן מאחורי התלבושת הפרוותית "פלירטט עם עם אוהדות במהלך משחקים של הקבוצה", כך מדווחים באנגליה. על פי הדיווחים, הקמע האהוב, שנקרא על שם החתול של האצטדיון המכונה ג'וד, הודח לאחר שלכאורה התיידד קצת יותר מדי עם נשים במגרש הכדורגל.

הקמע של קווינס פארק ריינג'רס. ustin Setterfield, GettyImages
איבד פוקוס. ג'וד החתול/GettyImages, ustin Setterfield

ג'וד רוקד ומריע במשחקים מאז 2008, לפי אתר המועדון, אבל כבר כחודש לא עובד ולא נראה. באנגליה טוענים כי האיש שנמצא בתפקיד כבר כמה שנים ייאלץ לסיים את תפקידו, ומישהו אחר יידרש ללבוש את החליפה.

עוד בוואלה!

שדרית קווים טוענת: קמע המועדון הטריד אותי מינית במגרש

לכתבה המלאה
הקמע של קווינס פארק ריינג'רס מצטלם עם אוהדת ביציע. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
יש לו מובים. החתלתול/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

מקור ב-QPR טוען שהחתול, שנראה לעתים קרובות עם קמע אחר Spark the Tiger, קיבל אזהרות מרובות להפסיק "לנסות להתחיל" עם נשים במשחקים. המקור אמר ל"סאן": "כרקדן היו לו את המהלכים הכי הכי יפים בליגה, אבל למרבה הצער, הוא גם היה קצת מפלרטט בחלקלקות. כמה אנשים התלוננו שהוא ניסה להתחיל עם נשים יותר מאשר מעודד את הבחורים על המגרש. ג'וד הוזהר אבל הוא לא יכול היה להתאפק ולמועדון לא הייתה ברירה". דובר QPR סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully