וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עומד בתנאי: חוזהו של חאתם עבד אלחמיד לא יחודש אוטומטית

4.4.2024 / 16:17

בהסכם של בלם הפועל חיפה סעיף לפיו הוא חייב ליטול חלק ב-75% מהמשחקים כדי שהחוזה יוארך בעונה נוספת. בקבוצה מבינים: "כלל לא בטוח שהמקום הרביעי יספיק לאירופה"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

על רקע הריב בינו לרוני לוי הבוקר (חמישי), חאתם עבד אלחמיד צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית בהפועל חיפה. זו לא הפעם הראשונה שאלחמיד מתעמת עם המאמן, כשכולם יודעים שמערכת היחסים בין השניים לא טובה, בלשון המעטה, עוד מימי הפועל באר שבע, וכעת נוסף ליחסים הללו עוד פרק.

כבר בקיץ שעבר, לפני החתימה של אלחמיד בהפועל חיפה, לוי ביקש מהבעלים יואב כץ שלא יעניק לבלם חוזה פיקס, אלא כזה שמבוסס על בונוסים לפי הישגים, אלא שכץ סירב. גם השחקן עצמו, כידוע, הלין לא פעם על היחס מצד המאמן וכעת נראה שהקשר בין השניים הגיע לפיצוץ סופי ומוחלט.

בחוזהו של אלחמיד סעיף לפיו העונה השנייה בחוזה מותנית בהשתתפות ב-75% מהמשחקים העונה, תנאי שהבלם לא יעמוד בו, לכן ההסכם לא יוארך אוטומטית ואם כץ יחליט להשאיר את אלחמיד זה יקרה רק אחרי משא ומתן מחודש. לא מעט קבוצות עוקבות אחר ההתפתחויות, ביניהן בני סכנין שתפנה לשחקן ההגנה בן ה-33 ותנסה לצרפו אם הוא לא ימשיך בקבוצתו הנוכחית.

מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם חאתם עבד אלחמיד. מאור אלקסלסי
פיצוץ סופי ביחסים. רוני לוי וחאתם אלחמיד/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בהפועל חיפה מבינים בעקבות תוצאות משחקי רבע גמר הגביע שהמקום באירופה מתרחק מהם, כיוון שרק אם הפועל באר שבע תזכה במפעל, הקבוצה שתסיים רביעית בליגה תשחק במוקדמות הקונפרנס ליג. במועדון יודעים שהם יצטרכו להיאבק עוד יותר חזק על המקום השלישי: "ברור שהסיטואציה עכשיו יותר מורכבת, נרצה לסיים במקום השלישי כי עונה כזאת טובה בלי כרטיס לאירופה תשאיר טעם של החמצה", אמר אחד משחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully