וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התערער מעמדו של מסאי דגו במכבי חיפה לקראת העונה הבאה

3.4.2024 / 22:13

ההדחה מהגביע גרמה לכך שבמועדון לא בטוחים שהמאמן הוא האיש הנכון "לשקם את ההריסות". דגו: "אני עד עכשיו לא מבין מה קרה"

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

הלם במכבי חיפה אחרי ההדחה מול מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה, הערב (רביעי) בסמי עופר. ההפסד 3:1 נגד יריבה ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-50, הגיע אחרי איבוד גובה בליגה ופער של 10 נקודות ממכבי תל אביב שבפסגה.

עוד לפני המשחק התלבטו במועדון בנוגע לעמדת המאמן בעונה הבאה וכעת גורמים במועדון אומרים שמעמדו של מסאי דגו התערער מאוד. דגו כמובן יסיים את העונה בקבוצה, אבל הבעלים יעקב שחר והמנהל המקצועי גל אלברמן עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע להמשך דרכו בעונה הבאה. שחר ואלברמן מאוד מעריכים את דגו ושיבחו את המאמן לא מעט פעמים לאחר ההצלחות באירופה והניצחונות על מכבי תל אביב, כמו גם על פיתוח השחקנים הצעירים. אבל למרות כך, בחיפה מבינים שיצטרכו לעשות שינויים רבים בעונה הבאה.

"נעשו הרבה מאוד טעויות", ביקרו במועדון, "פירקו את הקבוצה שהצליחה בענק בשלוש השנים הקודמות ויצטרכו לשקם הכל מההתחלה". ההתלבטות הגדולה היא האם דגו יוכל לשקם את ההריסות וגורמים במועדון כאמור מעריכים שהסיכויים שהמאמן ימשיך פחתו משמעותית.

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הלם בחיפה. דגו/ברני ארדוב

דגו עצמו אמר אחרי המשחק: "לא חושב שנגמרה העונה. אני עד עכשיו לא מעכל איך איבדנו את המשחק. רגעים לא פשוטים, אבל אין מה לעשות. צריך להמשיך. כשהובלנו 0:1 ראיתי את המשחק הולך לתוצאה יותר גבוהה, גם ב-11 שחקנים הם לא הגיעו לנו לשער. הם קיבלו את האדום ובמקום לעשות את המשחק יותר קל, שיחקנו לידיים של נתניה. הם יצאו להתקפות, קיבלו מזה ביטחון. אני עד עכשיו לא מבין מה קרה, זה איבוד עשתונות שלא מתאים לנו. יש תקופות בכדורגל שכלום לא הולך והכל הפוך, אם זה קרה לנו היום - כנראה שמגיע לנו".

על מצב הסגל: "מחמוד ג'אבר חזר אחרי שלושה חודשים מפציעה לא פשוטה, תכננו מראש שהוא ישחק 65 דקות. ליאור שיחק ביום ראשון, הוא לא ילד, הכנסתי שחקנים אחרים. החילופים לא השפיעו את המשחק ובסופו של דבר הפסדנו, אני לוקח את האחריות עליי".

אם זו עונה כושלת: "אני משאיר את זה לאנשים אחרים. הקבוצה לא נראית טוב, אני לא מסתכל על עצמי אלא על כולנו. אנחנו צריכים להרים את עצמנו כמה שיותר מהר, יש לנו ביום שני משחק ליגה שאנחנו צריכים לבוא אליו הכי מוכנים שיש".

איך מרימים את השחקנים לפני בלומפילד: "יהיו ימים לא קלים, אבל התמודדנו השנה עם רגעים לא פשוטים. נבוא לבלומפילד לנצח".

עוד בוואלה!

מראה שבורה: מכבי חיפה הפסידה למכבי נתניה והודחה מגביע המדינה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
הירוקים מתקשים להאמין/ברני ארדוב

שון גולדברג: "אין הרבה מילים, אכזבה גדולה מבחינתנו. פשוט איבדנו את זה. זה היה לנו בידיים וברח. אני רוצה להגיד לאוהדים המדהימים שתומכים בנו במשחקים האחרונים בצורה בלתי רגילה, ומראים איזה קהל חזק הם, שנרצה להחזיר להם כמה שיותר מהר על האכזבות האחרונות".

העונה הסתיימה? "שום דבר לא גמור, עד השנייה האחרונה. יש לנו הרבה כדורגל, לצערי זה לא התבטא במשחקים האחרונים וחבל מאוד. נעשה את המקסימום בתשעת המשחקים שנותרו בליגה".

"נצטרך לנתח הכל, זה הזוי. הובלנו, נראינו טוב, הם לא הגיעו למצבים ודווקא אחרי האדום הם התעוררו. הכל הלך הפוך".

"המילה משבר היא גדולה, זו תקופה לא טובה בכלל שלנו. לצערי זה הגיע בתזמון מאוד גרוע, לצערי קצת נשכח מה שעשינו לפני בגלל התוצאות האחרונות. אנחנו קבוצה שתמיד רוצה לנצח, לצערי השנה בשלושה-ארבעה משחקים האחרונים זה לא מתחבר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully