וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתוצאה מהפיטורים בקורונה: הפועל ת"א שילמה לג'רפי מעל ל-1.7 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 14:13

הניסנובים פיטרו את השוער בטענת "כוח עליון" כשהוא עם חוזה לשנתיים נוספות, השוער תבע את המועדון בבוררות בשנית וזכה, מינצברג כבר העביר את התשלום ויתבע את הסכום מההנהלה הקודמת

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

ביולי 2020, בעידן הקורונה, ההנהלה הקודמת של הפועל תחת האחים ניסנוב, גרינברג ותושב הודיעה לחמישה שחקנים על ביטול ההסכם עמם. אחד מהם היה השוער יואב ג'רפי, לו היה חוזה לעוד שנתיים. ג'רפי תבע מהמועדון מעל 3 מיליון שקל, אך לאחר שנה הבורר חנוך קינן דחה את הדרישה ופסק כי השוער יפוצה בשלוש משכורות בלבד.

שוער הפועל תל אביב יואב ג'רפי. דני מרון
ניצח בבוררות השנייה. ג'רפי/דני מרון

ב-1 לאוגוסט 2021 הפועל ת"א חגגה את הפסיקה בהודעה הבאה: "היום ניתן ע"י כבוד הבורר, עו"ד חנוך קינן, פסק הבוררות בתביעה שהגיש השחקן יואב ג'רפי, נגד מועדון הכדורגל הפועל תל אביב. התביעה הוגשה לאחר ביטול הסכם השחקן של ג'רפי, בשל טענת הפועל תל אביב, לסיכול ההסכם, בשל משבר הקורונה. תביעת השחקן הייתה בסך של למעלה מ-3.3 מיליון שקל. כבוד הבורר חנוך קינן, קיבל את כל טענות המועדון, קבע כי ביטול ההסכם בשל סיכולו נעשה כדין, וכן קבע כי השחקן לא עמד בנטל הקטנת הנזק המוטלת עליו על פי חוק. לסיום הפסק, ראה כבוד הבורר לנכון לעשות שימוש בסמכותו לפסוק מטעמי צדק, ופסק לשחקן פיצוי חד פעמי, בגובה שלוש משכורות בלבד".

ג'רפי לא ויתר וב-2022 פנה שוב לבוררות כנגד ההנהלה הקודמת שהמשיכה בקו של "כוח עליון" ו"אי הקטנת נזק", כשמנגד ג'רפי הציג מקרים דומים, עדויות והוכחות נוספות. בדצמבר האחרון, שישה חודשים לאחר העברת הבעלות לקבוצת מינצברג, פסק בורר ההתאחדות כי השחקן זכאי לפיצוי של 1,741,000 ש"ח עבור ההסכם בין השנתיים אותו הפרו האדומים, כאשר ההנהלה הנוכחית כבר העבירה לו צ'קים עבור הסכום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרון ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב. אריאל שלום
וזו רק ההתחלה. הניסנובים יידרשו לשלם/אריאל שלום

יש לציין כי הסכום הנ"ל יהיה חלק מהתביעה הכספית שתגיש ההנהלה החדשה בראשות דייויד מינצברג כנגד הבעלים הקודמים בכפוף להסכם בין הצדדים, לפיהם כל חובות חדשים או כאלה במחלוקת שיתבררו בעתיד הם באחריות ההנהלה הקודמת, כאשר ההערכה היא כי התביעה תגיע לסכום של מעל 20 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully