וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרושה של כדורגלן העבר מאושרת: טוב לי להיות לבד בגיל 45

2.4.2024 / 10:00

דיאנה מונטיאנו, אחת ממגישות הטלוויזיה המפורסמות ברומניה שהתגרשה לפני עשור מחלוץ העבר קלאודיו ניקולסקו, מתגאה במראה שלה ולא מחפשת זוגיות: "המצב הנוכחי מושלם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

קלאודיו ניקולסקו זכה באליפויות וגביעים עם דינמו בוקרשט, היה מלך שערי הליגה הרומנית ואפילו רשם הופעות בנבחרת הלאומית, אבל בשלהי הקריירה ולאחר הפרישה, ולמרות שנים לא רעות כמאמן (כולל זכייה בגביע) הוא נשאר בכותרות בעיקר בזכות אשתו השנייה. מדובר במגישת הטלוויזיה דיאנה מונטיאנו, לה נישא ביוני 2007 במה שהוגדר אז כ"חתונת השנה של רומניה".

הזוג הנוצץ נפרד אחרי שבע שנים, ומאז דיאנה רווקה ומאושרת, מגדלת לבדה את הילד המשותף. בריאיון לתקשורת הרומנית סיפרה המגישה המפורסמת בת ה-45: "אין לי חבר, וטוב לי. אם זה יקרה, זה יקרה. אני רווקה כרגע, אני לא מתאמצת למצוא מישהו. זה חלק מהמסע שלי, אני לומדת כל יום ומנסה להשתפר מדי יום".

על חייה כאם חד הורית: "אני לא אוהבת לבכות ולבקש רחמים. אני לא מבינה אנשים שמתלוננים. יש דברים שאני מקבלת בטבעיות ולכן גם אני מצליחה להתגבר על כך מצבים בעייתיים. המצב הנוכחי מושלם, קלאודיו עוזר לי וזה לא ישתנה".

קלאודיו ניקולסקו בן ה-47 פרץ במדי אוניברסיטטאה קראיובה בשלהי שנות ה-90, אז הגיע איתה פעמיים לגמר הגביע. ב-2001 עבר לדינמו בוקרשט וזכה באליפות כבר בעונתו הראשונה, אותה סיים כמלך שערי הליגה (המשותף) עם 15 כיבושים. המעבר לגנואה האיטלקית תמורת כמיליון יורו לא צלח והוא חזר הביתה אחרי שלושה שערים ב-14 משחקים, כדי לזכות בעוד שתי אליפויות עם דינמו בוקרשט ולסיים שוב כמלך שערי הליגה ב-2006/17, אז ארבעה מתוך ה-18 שלו היו בדרבי מול ראפיד ושניים בדרבי מול סטיאווה בוקרשט.

בהמשך שיחק גם בבונדסליגה הגרמנית במדי דואיסבורג, המשיך לאומוניה ניקוסיה, חזר לעוד סיבוב בדינמו בוקרשט וסיים את הקריירה באוניברסיטטאה קלוז', עד שפרש עם 156 שערים ב-326 משחקי ליגה, מה שהציב אותו במקום ה-11 בכל הזמנים. הוא כונה "הצלף" בעקבות שעריו הרבים בכדורים חושיים. בנבחרת רומניה רשם שמונה הופעות ולא כבש. אותה קלוז' הייתה גם קבוצתו הראשונה כמאמן, ובהמשך עבר לא מעט תחנות, כשהשיא היה זכייה בגביע עם וולונטאר ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully