וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר קבע: אליעד טל משוחרר מאשקלון; הפועל חולון עשויה להשאילו

1.4.2024 / 14:12

כוכב הליגה הלאומית סיים באופן רשמי את דרכו בקבוצה, וקיבל ארכה מיוחדת לחתום עד יום חמישי. הסגולים, שהגיעו לסיכום איתו, יצרפו אותו כנראה רק בעונה הבאה. הפועל אילת מעוניינת, וגם קבוצות הצמרת בליגת המשנה

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

מועד ההעברות בליגה הלאומית הסתיים בשבוע שעבר, אבל ייתכן שעוד החתמה אחת משמעותית עומדת בקנה. אליעד טל, שכיכב באליצור אשקלון, שוחרר ללא תמורה בעקבות פסיקת הבוררות שהתקיימה בין שני הצדדים - וקיבל ארכה להגיע לקבוצה חדשה עד יום חמישי.

טל הודיע לפני שלושה שבועות לאשקלון כי הוא מפעיל את סעיף היציאה מחוזהו, בעקבות פיטורי המאמן נחום סגל. במועדון ניסו להילחם בו, בטענה שהסעיף לא הופיע בהסכם שהוגש לבקרה התקציבית, אולם התביעה במוסד לבוררות הסתיימה כאמור בלא כלום. 

הפועל חולון הגיעה כבר לסיכום עם הפורוורד, בזמן שסבלה ממכת פציעות, ולאור שובה לסגל מלא - היא צפויה ככל הנראה להשאילו עד תום העונה ולצרפו לסגל רק בעונה הבאה. הפועל אילת מעוניינת בשירותיו של השחקן, ומולה מתמודדות קבוצות בלאומית שנלחמות על שני הכרטיסים לליגת העל, בהן עירוני נהריה, מכבי רחובות, מכבי ראשון לציון והפועל גלבוע/גליל.

אליעד טל. FIBA, אתר רשמי
"הסכם מקדים הוא בר-תוקף, גם אם לא הוגש לבקרה". אליעד טל/אתר רשמי, FIBA

טל העמיד העונה ממוצעים של 18.2 נקודות, 9.7 ריבאונדים ומדד 23.2, נבחר לחמישיית הסיבוב הראשון בליגת המשנה והצעיד את אשקלון לצמרת. מאז עזב, היא הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה וירדה למקום הרביעי.

"אנחנו שמחים ומברכים שהבורר קיבל את מלוא טענותינו שהסכם מקדים הוא בר-תוקף, גם אם לא הוגש לבקרה, קל וחומר כשהקבוצה היא זו שלא הגישה אותו", אמר פרקליטו של השחקן, עו"ד אבישי איפרגן, שותף במשרד רועי רוזן. "עתה אליעד פנוי ומרוכז ביעד הבא שלו, ואנחנו מקווים שאליצור אשקלון תבצע גמר חשבון כדין ותשלם לו את המשכורות החסרות במלואן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully