וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מרימה ידיים: "אליפות? צריך להודות שהסיפור גמור"

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 7:39

תחושות קשות מאוד אצל הירוקים אחרי הקריסה מול ריינה. "זו היתה יכולת של פלייאוף תחתון ולא של מועמדת לאליפות", אמר גורם בקבוצה. השבועות הבאים יכריעו את עתיד דגו, במועדון מודים: "בית הדין? הפסדנו את האליפות בגללנו"

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

אווירה קשה במכבי חיפה אחרי ההפסד לבני ריינה שהותיר את הפער ממכבי תל אביב שבפסגת הטבלה לעשר נקודות. באלופה נשמעו ביקורות קשות על היכולת ועל כך שהקבוצה כמעט ולא הציגה משחק צירופים ותבניות התקפה. "זו הייתה יכולת של פלייאוף תחתון ולא של מועמדת לאליפות", אמר גורם בקבוצה, "לא ייתכן שנגיע להזדמנויות בודדות ושלא נמצא פתרונות במשך משחק שלם".

עוד לפני המשחק ידעו בחיפה שכל תוצאה מלבד ניצחון תוציא אותם כמעט סופית ממאבק האליפות, אך על הדשא נראה שהדבר יותר הלחיץ מדרבן את השחקניו של מסאי דגו. הקבוצה היתה עצבנית מאוד והתקשתה לפתח את משחקה הרגיל. "העצבים היו מהדקה הראשונה ואסור היה שזה יקרה", אמר שחקן בקבוצה. "אליפות? צריך להודות הסיפור גמור".

מי שהיה עצבני מאוד הוא עבדולאי סק, שבסיום ניגש לאוהד שקילל את השחקנים וצעק לעברו, "אני נותן את הנשמה בשביל הסמל". הבלם, שרק דקה לפני כן התעמת עם אנשי בני ריינה, ניגש לאותו אוהד אך חבריו לקבוצה הפרידו. דגו עצמו אמר בסיום כי זה לא הוגן להציג את הדברים כך וכי היה שמח שיהיו לו עשרים שחקנים כמו סק בקבוצה.

איתמר ניצן שוער מכבי חיפה מרגיע את עבדולאי סק. מאור אלקסלסי
עצבים רבים. סק בסיום/מאור אלקסלסי

כעת בחיפה ינסו לסיים את העונה בצורה טובה, כשהמחזורים שנותרו צפויים להשפיע גם על ההחלטה של יעקב שחר לגבי זהות המאמן בעונה הבאה. הבעלים לא קיבל החלטה האם להעניק לדגו עונה נוספת או שמא לחפש מאמן אחר, ובמועדון הבהירו שלצורה בה תסיים הקבוצה את העונה תהיה השפעה.

"יענקל'ה עדיין לא החליט סופית וזה יקרה בשלב מאוחר יותר" הבהיר גורם במועדון. "ברור שגם הוא מאוכזב מהסיטואציה, אבל היו רגעים יפים בעונה והכל תלוי באיזו צורה היא תיגמר".

בחיפה התייחסו גם לדיבורים על כך שהגיעו עצבניים אחרי טעויות השיפוט בבלומפילד. "שום טעות שיפוט ושום עניין של בית הדין לא יכול להיות תירוץ ליכולת כזו", אמרו גורמים במועדון, "הפסדנו במשחקים האחרונים את מאבק האליפות בגללנו".

עוד בוואלה!

עבדולאי סק התעמת עם אוהדים, דגו: "לא הגיע לנו כלום היום"

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יילחם על התפקיד שלו עד תום העונה. דגו/מאור אלקסלסי

הירוקים יפגשו ביום רביעי את מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה ודגו טען כי מדובר במשחק העונה של הקבוצה. דין דוד עדיין ומחר יוחלט סופית האם יהיה בסגל. עלי מוחמד שספג צהוב חמישי ייעדר ובחיפה היו מעודדים מכך שמחמוד ג'אבר חזר לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully