וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדולאי סק התעמת עם אוהדים, דגו: "לא הגיע לנו כלום היום"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 23:01

הבלם היה נסער במיוחד אחרי ההפסד לריינה וגם ניסה להתעמת עם נמניה ליוביסבלייביץ', המאמן ניסה להסביר: "היינו עצבניים ומאוד רכים"

כל השערים: מכבי חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

האם סיפור האליפות בליגת העל נגמר? מכבי חיפה נחלה הערב (ראשון) הפסד שני ברציפות מול ריינה, שוב 2:1 והפער בינה לבין מכבי תל אביב המוליכה צמח ל-10 נקודות. זה היה ההפסד הביתי הראשון של הירוקים מאז מאי 2022 והרביעי בלבד העונה, כששניים מההפסדים באו מול אותה קבוצה. חלאילי טעה וסידר שער מוקדם לקוסטה (5), ורגאס הימם עם השני במבצע סולו מבריק (44). חלאילי צימק עם טיל לחיבורים (81) והפיח תקווה לירוקים, שצרו על השער של ריינה בדקות האחרונות אבל לא הצליחו למצוא את הרשת.

מי שנראה נסער במיוחד לאחר המשחק היה עבדולאי סק. בלם מכבי חיפה ניסה להתעמת עם אנשי ריינה ועם נמניה ליוביסבלייביץ' בלמה של ריינה, אבל שריף כיוף התערב והרחיק אותו משם. לאחר מכן סק התעמת גם עם חלק מהאוהדים של מכבי חיפה ביציע הצפוני.

איתמר ניצן שוער מכבי חיפה מרגיע את עבדולאי סק. מאור אלקסלסי
התעמת עם אוהדים. איתמר ניצן מרגיע את עבדולאי סק/מאור אלקסלסי

מסאי דגו אמר לאחר המשחק: "משחק לא טוב, לא הגיע לנו כלום היום. אין מה לעשות, צריך להמשיך. אני לא חושב שהתוצאה של מכבי תל אביב השפיעה עלינו, הרי איבדנו נקודות גם במחזור הקודם. היינו עצבניים, גם נורא רכים. ידעתי שאני לוקח סוג של סיכון עם עלי מוחמד כ-6 היחיד, היינו רכים מדי ונענשנו. לא היינו על המגרש. אין שום תירוץ, חשבתי שנביא אנרגיות אחרות ונצא לדרך חדשה. נתמוך אחד בשני, יש לנו עוד שלושה ימים רבע גמר מול נתניה ולשם נכוון".

דגו התייחס להרכב ולחילופים: "אני מתנהל לפי מה שאני רואה באימונים, דווקא הרגשתי טוב את השחקנים בימים האחרונים. חשבתי שהחילופים יביאו את השינוי, אבל זה לא קרה. אי אפשר להפיל רק עליהם, כל הקבוצה לא נראתה טוב. אנחנו צריכים ניצחון אחד כדי לחזור למסלול הנכון, יש לנו ברביעי משחק שהוא 'מאסט' מבחינתנו. אי אפשר לדבר על האליפות אם נמשיך להיראות ככה. חייבים להיראות הרבה יותר טוב, במיוחד בבית. כרגע אני לא חושב על שום דבר חוץ מנתניה. לא מסתכל על מכבי תל אביב ולא שום דבר אחר".

על הפצועים: "מקווה שהחלוצים יחזרו כמה שיותר מהר, חסרו לי שניים ששווים יחד 30 שערים. הם יוסיפו מאסה בחלק ההתקפי, אבל גם בלעדיהם אנחנו צריכים להיראות אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

ליאור רפאלוב סיכם: "כמובן ערב מאוד קשה. הרבה דברים לא עבדו לנו. זה משחק ראשון בפלייאוף והפער ממכבי תל אביב גדול. רצינו לנצח בסמי עופר ולהגיע לבלומפילד בטעם של ניצחון. היינו צריכים לרדוף אחרי ריינה כל המשחק. פתחנו את המשחק כמו שתכננו, אבל הדברים הקטנים לא עבדו לטובתנו. בשורה התחתונה זה לא מספיק טוב. זה ערב קשה מאוד למכבי חיפה. יש עוד תשעה משחקים בפלייאוף וננסה להפיק את המקסימום".

"אני לא מסכים שמה שקרה עם מכבי תל אביב הפריע לנו. אנחנו לא ניצחנו במשחקים האחרונים בליגה ואנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. צריך לעשות רצף של ניצחונות. כבר ביום רביעי יש לנו רבע גמר. נבלע את ההפסד הזה עם כמה שהוא כואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully