וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחסום המנטלי והאכזבה מביה"ד: אבוקסיס והפועל ת"א מוכנים למאבק

31.3.2024 / 9:30

המאמן ערך משחקון פנימי במטרה להסיר חלודה משחקני ההתקפה לקראת הפועל ירושלים (שני, 20:00, ספורט1). בית הדין? "הייתי בטוח שיחזירו נקודה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב נערכת למאבק בפלייאוף התחתון. האדומים יפתחו מחר (שני, 20:00, ספורט1) את משחקיהם בפלייאוף עם משחק חוץ בטדי נגד הפועל ירושלים, במטרה לאגור נקודות ולהתרחק ממאבקי ההישארות כמה שיותר מהר.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק עידכן יוסי אבוקסיס שדן איינבינדר סובל מכאבים בגב ולא התאמן ושגם אלן אוז'בולט בספק.

"בשביל להישאר בליגה צריך לקחת נקודות. מקווה מאוד שנעשה תוצאה טובה. בסוף לא צריך להסתכל על קבוצות אחרות. אנחנו צריכים להתחיל לנצל מצבים ולכבוש, גם מול מכבי חיפה לא עשינו את זה. נצטרך להיות טובים בהגנה ובהתקפה, צריך שילוב של שני הדברים הללו", אמר אבוקסיס לקראת המשחק.

אבוקסיס התייחס למצוקת הכיבושים של הקבוצה, שמתקשה מאוד בצד ההתקפי. "עשינו משחקון פנימי כדי שנוכל לכבוש יותר. זה משהו מנטלי, אנחנו מנסים לעבוד על זה ולדבר על זה. נעשה את הכל עד שנביא את הניצחון. אני רוצה לראות עוד הצטרפות ושחקנים שיוצאים קדימה".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
דרוש שער. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

על החלטת בית הדין שלא להחזיר למאזנה של הקבוצה נקודה, אמר אבוקסיס: "כל נקודה חשובה. הייתי בטוח שיחזירו את הנקודה לכל הקבוצות, ואנחנו מאוכזבים מאוד מההחלטה - אבל מרוכזים במשחקים הבאים".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, רז מאיר, אור בלוריאן, בריאן פאסי, זיו מורגן, דויד קופרמן, אל ים קנצפולסקי, דן איינבינדר, רז בנימין, הישאם לאיוס, מאוויס צ'יבוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully