וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחכה לנבחרת? החלטת הפועל חיפה לגבי רוני לוי אחרי ההפסד בבאר שבע

31.3.2024 / 9:06

למרות התוצאה המאכזבת, יואב כץ ממשיך בשיחות להארכת החוזה של המאמן. בקבוצה מאמינים: המקום השלישי עוד בהישג יד

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

בהפועל חיפה המאוכזבת הביעו ביקורת עצמית על ההפסד להפועל באר שבע אתמול (שבת), לאחר שלא הצליחו להשיג אפילו נקודה במשחק שבו היו ביתרון מספרי כבר מהדקה השישית בעקבות ההרחקה של אנטוניו ספר. בחיפה יודעים שהתרחקו מהמקום השלישי, אבל בקרב השחקנים עדיין קיימת האמונה שיהיה ניתן לסיים בו את העונה ולהשיג כרטיס לאירופה ללא קשר למשחקי גביע המדינה. "פחות שיחקנו נכון אחרי ההרחקה, היינו חשופים להתקפת מעבר לא מתאימה ואז היינו צריכים לרדוף אחרי באר שבע. וזה היה קשה מאוד", הסביר רוני לוי.

המאמן התייחס לשאלות העיתונאים הבאר-שבעים על תומר יוספי שמככב אצלו כמושאל מהקבוצה הדרומית, בה לא הצליח לפרוץ. "יוספי בהתקדמות נהדרת, יש לו עוד הרבה פוטנציאל. לפעמים זה עניין של גיל ותזמון, לפעמים אין סבלנות לצעירים. שחקן צעיר מאוד לא תמיד נותן ישר את הסחורה. מה שחשוב שהוא שחקן שרוצה מאוד להתקדם ולעבוד. הוא משקיע המון והדרך שלו היא נכונה מאוד. לא חושב שזה עניין של לחץ מהקהל, אלא של גיל ובגרות".

למרות ההפסד, הבעלים יואב כץ ממשיך בשיחות עם סוכנו של לוי, אבי נמני, במטרה לסכם על עונה נוספת של המאמן בהפועל חיפה. זה לא סוד שלוי היה רוצה לקבל את נבחרת ישראל, אך אם זה לא יקרה, עושה רושם שהוא ימשיך במועדון מהכרמל. "אלון חזן ויוסי בניון חברים טובים וחבל לי בשבילם", אמר לוי על השניים שפוטרו על ידי ההתאחדות בשבוע שעבר. "הם תרמו המון. את מה שהיה לי להגיד לגבי הנבחרת, אמרתי בהזדמנויות קודמות. אני מתרכז בהפועל חיפה", סיכם המאמן.

שחקני הפועל חיפה ליד שוער הפועל באר שבע, ניב אליאסי. דני מרון
לא איבדו תקווה, למרות ההפסד. שחקני הפועל חיפה/דני מרון

גיא מלמד שחזר לכבוש הבהיר למרות ההפסד: "המאבק על המקום השלישי פתוח. הפלייאוף ארוך ואנחנו מאמינים שבבית ניקח הרבה נקודות, נדאג להיות בעורף של הפועל באר שבע כל הזמן וננסה לעקוף אותם", אמר החלוץ שהתייחס גם לכך שחגג שער נגד הקבוצה בה שיחק בעונת 2017/18: "הייתה לי שנה מדהימה בבאר שבע, אבל כשאני מבקיע אני חוגג עבור הקבוצה שלי. כשאתה משקיע לא צריך להרגיש לא טוב, ואם יש אוהדים שייקחו את זה קשה, זה שלהם".

על ההפסד אמר: "לטעמי לא הגענו למספיק מצבים, אבל במצבים שהגענו היינו יכולים להבקיע". מלמד דיבר גם על הרצון לסיים עם תואר אישי: "מאוד רוצה לסיים כמלך השערים של הליגה. יודע שאם אשיג את זה, זה אומר גם שעזרתי לקבוצה שלי להשיג הרבה נקודות. הכי טוב שאבקיע והקבוצה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully