וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הרוגע הודח מגביע המדינה: הערב הסוער של הפועל חולון בדרך להפסד

31.3.2024 / 9:15

אוהדים קיללו את עמית שרף, שון דאוסון ספג שריקות בוז, ספסולו של סי.ג'יי האריס עורר תהיות והזיכרונות מההדחות הביתיות הקודמות צפו במהלך המשחק. הפועל באר שבע חזרה מהיכל הטוטו עם ניצחון גדול, והותירה את היריבה מהורהרת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3/ספורט1

העונה של הפועל חולון עברה עד אתמול (שבת) בצורה מופתית. התנאים הלא פשוטים שעמם התמודדה בגלל המלחמה, ההחתמות המפתיעות והמרשימות במעלה הדרך, המאמן שנמצא בשנתו הראשונה על הקווים ללא העוזר שגויס למילואים למשך כחצי שנה - ומעל כל אלה, התוצאות החיוביות - הכניסו למערכת מין רוגע.

עד כדי כך, שאפילו קווין הרווי סיים את הריאיון לוואלה! ספורט במילים "כאן, בישראל, זה מרגיש לי כמו NBA מבחינת סגנון המשחק והאווירה הרגועה". הזהרתי אותו בתגובה: חכה שתפסיד בשני משחקים רצופים, ואז אשאל אותך שוב על האווירה הרגועה. "אני מקווה שלא נפסיד, ולא תצטרך לשאול אותי", השיב בקריצה, אבל עכשיו הוא מתחיל להבין.

ההדחה מגביע המדינה בידי נועלת הטבלה בליגת העל הפועל באר שבע/דימונה, בתום ההפסד הביתי 88:83 ברבע הגמר, לא עברה בשקט - ובוודאי שלא ברוגע - עוד הרבה לפני שהמשחק הוכרע. המאמן עמית שרף, שנהנה מיחס חיובי ומפרגן מרוב הקהל הסגול, ספג קללות קשות מכמה אוהדים; ובמהלך המשחק נשמעו מהיציע שריקות בוז לעבר שחקן הקבוצה שון דאוסון.

שרף ספג ביקורת על כך שבחר להותיר מחוץ לסגל את סי.ג'יי האריס. הגארד, שהתאושש לאחרונה מפציעה, שותף רק באחד משמונת משחקי הליגה האחרונים - אבל בהיעדרו בלט הניסיון של מי שהיה כבר במעמדי נוקאאוט דומים בשתי עונותיו הקודמות בקבוצה.

ההפסד הזה מצטרף לחוויות הלא נעימות, בלשון המעטה, שעברה חולון במשחקי בית בגביע בשנים האחרונות. אשתקד הפסידה באותו שלב להפועל חיפה, לפני שנתיים נזקקה לשתי הארכות כדי לגבור עליה ולפני ארבע שנים הובסה במפתיע בידי עירוני נהריה.

עמית שרף מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
לא נעים, כן נורא. עמית שרף/ברני ארדוב

"זה פספוס לכל המועדון", הודה נתנאל ארצי. "רצינו את זה מאוד, אבל לא תירגמנו את העצירות שלנו לסלים הקלים שאנחנו עושים בדרך כלל במשחק מעבר. היינו צריכים לשמור יותר על הכדור יותר ולא להשתולל. המשחק הלך לכאן ולשם, אבל באר שבע לא החטיאה. ניסינו לעשות הכל כדי למנוע את זה ממנה, ולא הצלחנו. זה מסוג המשחקים שאליהם אתה צריך לבוא הכי מרוכז. נתקן בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully