וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מזכירים את ה"היסטוריה" של לייבוביץ': "עוד החלטה עם ריח רע"

31.3.2024 / 9:00

הירוקים מצטרפים לקריאה של סכנין לערוך פוליגרף לשופטים במשחקה של מכבי ת"א, ומתמקדים בשופט ה-VAR. השחקנים מודים שהחלטות השיפוט ובית הדין "הוציאו את הרוח מהמפרשים", ומבינים: "אם לא ננצח הערב את בני ריינה, הסיפור יסתיים". דוד מחוץ לסגל

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2/ספורט1

במכבי חיפה ממשיכים להתעסק בפסילת השער של בני סכנין אתמול (שבת) במשחק נגד מכבי תל אביב. במועדון יש תחושות קשות, ובקבוצה קראו להצטרף לדרישה של סכנין לערוך פוליגרף לשופטים. גורמים במועדון אמרו: "אם החליטו לעשות לשחקנים פוליגרף, למה לא לעשות גם לשופטים? זו החלטת שיפוט שעולה ממנה ריח רע מאוד".

גם בקרב שחקני הקבוצה יש זעם. דניאל סונדגרן ודולב חזיזה העלו מסרים ברשתות החברתיות, אך גם יתר השחקנים משוכנעים שיותר מדי החלטות שיפוט העונה הלכו לטובת הצהובים. "יש רצף דברים שמוציאים את הרוח מהמפרשים", אמר שחקן בחיפה. "גם החלטות על הורדת נקודות, גם טעויות חוזרות של השופטים. חבל שזה ככה".

בחיפה זועמים בעיקר על שופט המסך גל לייבוביץ' וטוענים כי "בעבר הוא גם לקח חלק בהחלטות להניף כרטיס אדום לפרנזי פיירו בטרנר, לבטל את השער של הפועל חיפה נגד מכבי תל אביב וכעת לפסול שער גם לבני סכנין".

גל לייבוביץ' שופט כדורגל. ברני ארדוב
רצף של החלטות בעייתיות? גל לייבוביץ'/ברני ארדוב

בקבוצה יגיעו הערב (20:30) למשחק מול בני ריינה כשרק ניצחון ישאיר את הירוקים במאבק האליפות. "כל תוצאה מלבד ניצחון תסיים את הסיפור סופית", קבע אותו שחקן, "נגיע נחושים מאוד לנצח".

מי שלא יכלל בסגל למרות שתוכנן לשחק ועל אף העובדה שרשם שני אימונים מלאים, הוא דין דוד. בחיפה החליטו להעניק עוד מנוחה לחלוץ, שיהיה מחוץ לסגל. ההערכה בחיפה היא שביום רביעי במשחק הגביע, דוד כבר כן ייכלל בסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully