וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תדרוש בדיקת פוליגרף לאביעד שילוח וצוות ה-VAR

31.3.2024 / 8:17

בקבוצה זועמים על השיפוט וביטול השער נגד מכבי תל אביב, ויתלוננו לאיגוד: "הרסו לנו הכל. דרכי העיוות מותרות". דראפיץ' החמיא לשחקנים. אוהדים טענו: הותקפנו מחוץ לבלומפילד

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2/ספורט1

בני סכנין תגיש תלונה רשמית לאיגוד השופטים, נגד השופט אביעד שילוח ובכלל על רקע השיפוט במשחקי הקבוצה. בין היתר ידרשו במועדון כי שילוח וצוות ה-VAR שניהלו אתמול (שבת) את המשחק נגד מכבי תל אביב, יערכו בדיקת פוליגרף בנוגע למשחק.

בבני סכנין קיים זעם אדיר על השיפוט בהתמודדות בבלומפילד שהסתיימה בניצחון 0:2 לצהובים, בייחוד בגלל פסילת השער של זאהי אחמד. מוחמד שכר, שבישל את השער שנפסל בטענה לעבירה שלו על גבי קניקובסקי בתחילת המהלך, היה עצבני מאוד במהלך המשחק ואחריו, והבהיר לסובבים: "כלל לא נגעתי בקניקובסקי. חיפשו דרך לבטל את השער".

במועדון הגיבו רשמית בנושא: "כאשר מותרות דרכי העיוות, קל למצוא ולייצר את הסיבות והתירוצים.
לא מגע ולא כלום וכל מה שמעבר לכך, הבל הבלים הוא".

"כולם אמרו שהעונה כבר לא מעניינת אותנו, באנו ושיחקנו כמו גברים - ואז בא שופט והורס לנו הכל. אין חשק לשחק אם זה ככה", אמר שחקן בקבוצה.

מוחמד שכר שחקן בני סכנין. אריאל שלום
יצא עצבני. מוחמד שכר/אריאל שלום

האזינו: מוחמד אבו יונס זועם על פסילת השער

בפן המקצועי, סלובודן דראפיץ' הבהיר לשחקניו שהוא גאה בהם על ההופעה מול מוליכת הטבלה, שהבהירה במפורש כי סכנין לא מתכוונת לשמש בשר תותחים בפלייאוף העליון. "הגענו בזכות למעמד ונעשה הכל כדי להמשיך להציג יכולת טובה ולצבור נקודות", אמר אותו שחקן.

בעניין אחר, כמה מאוהדי בני סכנין טוענים שהותקפו לאחר המשחק מחוץ לאצטדיון. בהנהלת המועדון יבקשו מהמשטרה לבחון ברצינות את הדברים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully