וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא תשברו אותנו": דגו שולח מסר לליגה ומדבר על העימות שהסעיר

29.3.2024 / 10:49

מאמן מכבי חיפה אופטימי לקראת משחק פתיחת הפלייאוף מול ריינה ומשוכנע ששחקניו ישימו בצד את ענייני בית הדין: "כבר עברנו מלא משברים העונה". העימות בין סק לשימיץ'? "המועדון טיפל כמו שצריך". גולדברג: "מבאס שבניון וחזן לא ממשיכים בנבחרת"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

אחרי פגרת נבחרת קצרה, מכבי חיפה החלה בהכנות לקראת פתיחת הפלייאוף העליון. הירוקים יארחו ביום ראשון (20:30) את בני ריינה, אותה קבוצה שהיממה אותם עם 1:2 במפגש הקודם שהרחיק אותם מהפסגה. מכבי חיפה תקווה להשיג נקמה קטנה, אך חשוב מכך לצבור שלוש נקודות ועוד לפני כן תקווה שסכנין תוציא נקודות ממכבי תל אביב. למסאי דגו יש כאב ראש בחלק הקדמי, כאשר שני החלוצים שלו פצועים - פרנזי פיירו ודין דוד, שעשוי להיות בסגל אך לא יפתח. ענאן חלאילי חזר להתאמן אחרי שפתח במשחק הנבחרת מול איסלנד, כאשר סוף פודגוראנו נלקח בחשבון להרכב הפותח. גם תומר חמד עשוי להיות הפיתרון של דגו לעמדת החלוץ המרכזי בהיעדרו של פיירו.

לקראת המשחק, התייחס דגו להחלטת בית הדין שלא להחזיר לקבוצה נקודה. "כל מי ששמע אותי השנה יודע שאני לא אוהב לתרץ. כולכם יודעים מה הקבוצה שלי עברה השנה. עברנו משברים ומלא דברים, אבל שום דבר לא יכול לשבור את חדר ההלבשה הזה. אני ממוקד רק במשחק בראשון. מבחינתי כל השאר לא מעניין".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רק ניצחון בא בחשבון. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

על העימות בין עבדולאי סק ללורנצו שימיץ' אמר דגו: "המועדון טיפל בזה כמו שצריך מאחורי הקלעים, אני מתעסק רק בעניין המקצועי. זה קורה בכל הקבוצות הגדולות בעולם, זה אומר שאכפת להם מהמצב והסיטואציה. אנחנו ממשיכים קדימה".

על ענאן חלאילי אמר: "דיברתי עם ענאן לפני שטס, אני שמח על התהליך שהוא עבר ועל איפה שהוא נמצא, הלוואי שזה ייגמר על הצד הכי טוב מבחינתו. יש לנו קשר טוב, הוא ילד צנוע, יודע להישאר עם רגליים על הקרקע. אמרתי לו שדווקא עכשיו חשוב להישאר עניו. הוא ילד כזה, בא מבית כזה, אני בטוח שהוא ינטרל את הרעשים".

שון גולדברג הוסיף: "הפער בטבלה גדול, אבל אנחנו משתדלים לא להסתכל על זה. יש לנו ביטחון, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. הוכחנו השנה שאפשר לחזור מפער גדול ונותרו עוד 30 נקודות בקופה. זה עדיין תלוי בנו".

גולדברג אף התייחס לסיטואציה בנבחרת ישראל: "לא עמדנו במשימהה בשורה התחתונה. היו קשיים, אבל זה לא תירוץ. אני אוהב את יוסי בניון ואלון חזן ומאמין מאוד בדרך שלהם. מבאס שהם לא ממשיכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully