וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונת השיא שלו: זה היעד הבא של ירדן שועה?

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 12:22

קשר בית"ר, שנהנה מעונה אישית טובה, מכוון לכסף הגדול באמירויות. ביקוש לסורו ויונה, סיכויים גבוהים שגלאבוב יישאר בעונה הבאה, גם מיגל סילבה עשוי להמשיך

כל השערים והבישולים של ירדן שועה העונה/ספורט1

איפה ישחק בעונה הבאה ירדן שועה? קשר בית"ר ירושלים, שחווה עונה אישית נהדרת, מעוניין להתקדם בקיץ וכבר נבדקות בשבילו מספר הצעות מאיחוד האמירויות והמפרץ. שועה, שיהיה ביוני בן 25, מעוניין בחוזה הגדול של הקריירה ומבין שיוכל לקבל זאת באמירויות, כאשר במקביל הוא צריך למצוא קבוצה שתשלם לבית"ר ירושלים לפחות 1.25 מיליון יורו.

בבית"ר מבינים כי בקיץ הקרוב זאת תהיה אולי ההזדמנות האחרונה למכור את שועה ולהרוויח עליו סכום כסף ראוי. שחקנים נוספים להם יש ביקוש כמו איסמעילה סורו ועדי יונה צפויים להישאר, אם כי הקרב בין מכבי תל אביב למכבי חיפה על כל שחקן עשוי להביא להצעה כספית גדולה עבורם, כזאת שבית"ר תתקשה לסרב לה.

ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים. דני מרון
בעונה הבאה באיחוד האמירויות? שועה/דני מרון

בבית"ר מתעסקים כרגע בהישארות בליגה אך במקביל כבר עובדים בשקט על העונה הבאה. מי שמפגין יכולת טובה ועם סיכוי טוב להישאר בעונה הבאה הוא הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב. בצוות המקצועי יודעים שבסכומים אותם משלמת בית"ר ובעידן מלחמה קשה יהיה להביא שחקנים יוצאי דופן לארץ ולא ממהרים לוותר על הבלם. אוראל דגני יעזוב, אדי גוטליב ככל הנראה גם, כאשר בנוגע לאורי דהן, הוא חוזר למכבי חיפה ורק אם ישוחרר יהיה על הפרק.

בנוגע למיגל סילבה, אין בבירה עדיין החלטה באם להציע לו חוזה חדש או לסיים את ההתקשרות ולתת לרוי ששון את המושכות. סילבה מפגין יכולת טובה מאז הגיע ברק יצחקי למועדון ונראה כי ההחלטה תתקבל בסיום העונה, כאשר לשוער מספר הצעות מהארץ. יש לציין כי בית"ר תרצה לצרף בקיץ גם קשר זר נוסף ליד סורו, מה ששם אותה בבעיה ברמת הזרים, כאשר רק שישה יכולים להירשם וחמישה לשחק, במיוחד שהצוות המקצועי רוצה לפחות 2 זרים בחלק הקדמי ואולי שלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully