וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיישרים קו: הסיבוב המוקדם בגביע המדינה יתקיים ביום רביעי

26.3.2024 / 20:04

הפועל ירושלים (ללא כריס ג'ונסון) מחכה לגליל עליון. הפועל חולון מארחת את הפועל חיפה. בני הרצליה מקווה לנצל את המשבר של באר שבע. קריית אתא רוצה להחזיר לעצמה את המומנטום מול הפועל אילת. נס ציונה ממתינה להפועל עפולה

דריבל, 26.3/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

גביע המדינה היה אמור להיות מוענק כבר לפני יותר מחודש, כמו בכל רחבי אירופה, אבל הדחיות שנוצרו בעקבות המלחמה גרמו לדחייתו. במקום להקפיץ אליו באופן ישיר את שמונה הראשונות בטבלת ליגת העל, מחר (רביעי) יתקיימו חמשת משחקי השלב המוקדם - והמנצחות יצטרפו למכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי רמת גן, שכבר ממתינות ברבע הגמר.

הפועל ירושלים - הפועל גליל עליון (19:00)

שקט נדיר של שלושה ימים קיבלה הפועל ירושלים בזכות הניצחון בהרצליה, אבל הוא יופר אם לא תצליח להתגבר על מי שנראית כרגע כקבוצה החלשה ביותר בליגה. עד שיוחלט אחרת, שי אולארצ'יק ימשיך לעמוד על הקווים. מלבד ברינטון למאר, גם כריס ג'ונסון הושאר מחוץ לסגל הפעם, וחמשת הזרים של הירושלמים יהיו ספידי סמית', קאדין קרינגטון, ליוואי רנדולף, זאק הנקינס וג'אקורי וויליאמס. למנצחת מצפה משחק ביתי נגד הפועל תל אביב ברבע הגמר.

שחקן הפועל ירושלים ג'קורי וויליאמס בין יובל זוסמן, נמרוד לוי. לירון מולדובן
הפועל ירושלים מקווה לשמור על השקט/לירון מולדובן

הפועל חולון - הפועל חיפה (18:50)

הפועל חולון ניצחה כבר פעמיים העונה את הפועל חיפה. הסגולים רשמו למשחק את סי.ג'יי האריס, דרו קרופורד, קווין הרווי וג'סטין סמית', שהתאושש ממחלה (בדומה ליותם חנוכי) ויעמוד לרשות המאמן עמית שרף.

בני הרצליה - הפועל באר שבע/דימונה (18:35)

הפועל באר שבע/דימונה עומדת על 2:0 מול בני הרצליה, אבל מגיעה מעודדת מעט לאחר שהצליחה סוף סוף לקטוע את רצף ההפסדים וגברה השבוע על הפועל גליל עליון במשחק מפתח בתחתית. המנצחת במשחק הזה תפגוש את חולון או חיפה ברבע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'סטין סמית', הפועל חולון. דני מרון
ג'סטין סמית' יחזור לסגל הפועל חולון/דני מרון

עירוני קריית אתא - הפועל אילת (18:40)

שרון אברהמי לא הצליח להוביל השבוע את עירוני קריית אתא לדאבל עונתי על מכבי תל אביב, אבל לקח איתו כצידה לדרך את העובדה שקיבל 44 נקודות מהישראלים, בהיעדרו של ג'יימס בייטמון. להפועל אילת זה יהיה משחק ראשון אחרי שבוע וחצי, ונותר לראות אם זה ישמש לטובתה או לרעתה.

עירוני נס ציונה - הפועל עפולה (18:45)

יתרון הביתיות במפגש הזה הוענק לעירוני נס ציונה, מכיוון שהיא דורגה במקום גבוה יותר מהפועל עפולה בתום הסיבוב הראשון בליגה, אולם מאז התהפכו היוצרות. הכתומים עומדים על ניצחון אחד בלבד בעשרת המשחקים האחרונים, בעוד האורחים מהעמק הפסידו בשבוע וחצי האחרונים לשתי יריבות מהצמרת (מכבי תל אביב ורמת גן) אחרי 5 מ-6 במשחקים הקודמים. המנצחת תתארח אצל קריית אתא או אילת ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully