וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה מתקרבת, אבל חלאילי עם הפנים לפלייאוף: "הראש רק בחיפה"

26.3.2024 / 12:35

שחקן הכנף עובר בדיקות רפואיות בבלגיה וההכרזה על המעבר צפויה בשבועות הקרובים, בינתיים הוא חדור מטרה לעזוב את ישראל עם אליפות. דין דוד לא צפוי מול לפתוח מול בני ריינה, השחקנים יודעים: "אסור להיכנס למרה שחורה" אחרי החלטת בית הדין

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

ענאן חלאילי עובר בדיקות רפואיות בבלגיה, לאחר שכל פרטי העסקה בין מכבי חיפה לסן ז'ילואז נסגרו. על פי ההערכות, המועדונים יפרסמו הודעה רשמית על השלמת העסקה בשבועות הקרובים.

שחקן הכנף בן ה-19 ינחת בישראל מחר ויחזור להכנות של חיפה לקראת המשחק נגד בני ריינה, כאשר במועדון משוכנעים שהשחקן יידע לעשות את ההפרדה בין הדברים. "ענאן נחוש לסיים את העונה בצורה הכי טובה", אמרו בסביבתו. "ברור שהוא מאושר מהחתימה הקרובה, אבל הראש שלו עד סוף העונה יהיה רק במכבי חיפה".

בינתיים בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק ביום ראשון, כאשר דין דוד צפוי להיות בסגל, בניגוד לפרנזי פיירו שייעדר. דוד לא צפוי לפתוח בהרכב וההתלבטות היא האם לעלות עם תומר חמד בחוד או שמא עם ענאן חלאילי או סוף פודגוראנו על מנת לפתוח עם חוד מהיר יותר.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מתמקד בעיקר. חלאילי/מאור אלקסלסי

בחיפה ביקשו מהשחקנים להתנתק מהחלטת בית הדין העליון שלא להשיב את הנקודה. "אם ניכנס למרה שחורה נתפרק - ואסור שזה יקרה", אמר שחקן בקבוצה. "המטרה היא להמשיך להיאבק על האליפות, ובשלב ראשון להשיג שש נקודות בשני המשחקים הקרובים כדי להשאיר את הכול פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully