וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף העולם לשעבר מציע לנשים "ניתוחי הרמת ישבן וחזה בחינם"

26.3.2024 / 6:50

המאתגרף ראיין גרסיה שתוך שבועות ספורים, בין השאר, הצהיר על התאבדות והזמין את ביילי אייליש לדייט, העלה עוד פוסט הזוי "כדי להביע תמיכה בכל נשות העולם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.3/ספורט1

ראיין גרסיה הוא אחד המאתגרפים הפופולריים בתחום, כזכור ב-2021 החזיק בעברו בתואר אלוף העולם במשקל קל מטעם ה-WBC, אבל בשנה האחרונה הוא מתפרסם בעיקר עקב פוסטים הזויים, שמדגישים את התנהגות המוזרה וכמובן שמעלים בקרב רבים דאגה וכן את החשש שהוא משתמש בסמים ובחומרים משני תודעה כאלה ואחרים. אמש (שני) הוא גרסיה בן ה-25 שוב עלה לכותרות מהסיבות הכי לא נכונות שיש, כשבאמצעות רשת "X" הציע לנשים ניתוחי הרמת ישבן והגדלת חזה בחינם.

הפוסט, שהגיע מספר ימים בלבד אחרי שפנה לזמרת בילי אייליש והזמין אותה לדייט, נמחק במהרה, אבל כמובן שהספיק ליצור סערה של ממש שנמשכת גם עתה, גם בשל העובדה שהתנהגותו הלא יציבה בלשון המעטה ברשתות החברתיות נמשכת.

המתאבק ראיין גרסיה. טוויטר, צילום מסך
עוד פוסט מעורר דאגה. ראיין גרסיה/צילום מסך, טוויטר

אלוף העולם לשעבר, שמאזנו המדהים בקריירת האגרוף עומד על 1:24, כתב כך: "אני מחלק בחינם ניתוחים להרמת הישבן (BBL) ולהגדלת החזה, צרו איתי קשר. אין כאן שום דבר מוזר, רק רצון להראות תמיכה. אין כאן עניין של חוסר כבוד, אלא אני מכבד את כל הנשים בעולם, אוהב אותן ותומך בהן.

"אני מקבל המון בקשות בפרטי, אז החלטתי לעבור למצב תמיכה מלאה. מי איתי? RG לנשיאות", חתם גרסיה שהעלה את הפוסט גם לרשת האינסטגרם.

הקרב הבא שלו עתיד להיערך ב-20 באפריל באולם ברקליס סנטר בברוקלין נגד דווין הייני, אבל התנהגותו לאחרונה כאמור גורמת לחשש גדול בכל הנוגע לבריאותו הנפשית - בשבועות האחרונים, בין השאר, הוא סיפר ברשתות החברתיות על מותו לאחר ש"שיסף את גרונו", טען שהוא נאנס בגיל שנתיים על ידי בן משפחה, טען שיש לו עדויות על קיומם של חייזרים ואפילו טען שתהיה רעידת אדמה שתהרוס את הווליווד ו-לגאס וגאס וכינה את אילון מאסק "האנרכיסט".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully