וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה אוהדי הפועל תל אביב נעצרו בחשד לתקיפת אוהדי הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 19:54

ים ברגר (24) מכפר הס "נצפה מכה באוהד הפועל חיפה באכזריות", בעבר כבר נעצר אחרי משחקים. עורך דינו טוען: "חשש לשיבוש החקירה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.3/ספורט1

אוהד הפועל תל אביב ים ברגר (24) ממושב כפר הס נעצר אתמול (ראשון) בחשד שלקח חלק באירוע התקיפה החמור שהתרחש שלשום נגד אוהד הפועל חיפה בהיכל קבוצת שלמה לאחר משחק הכדורסל בין שתי הקבוצות. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרו בשלושה ימים נוספים ביחד עם אוהד נוסף, כששני אוהדים נוספים שנעצרו מתוך הארבעה, יובאו מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

"מדובר בחשוד שיחד עם אחרים לקח חלק באכזריות ללא שום סיבה נראית לעין", טען בפתח הדיון של ברגר נציג משטרת מרחק ירקון, רנ"ג יוני הירשהורן. "הם תקפו אוהד של קבוצת כדורסל מתחרה. יש סרטון שהוא מתועד בו והוא שומר על זכות השתיקה. המתלונן היה שכוב על הרצפה והחשוד נצפה מכה בו באכזריות במה שנראה כמו מקל של תוף".

התקרית התרחשה אחרי סיום המשחק, כשרוב הקהל כבר עזב את המקום. בין אוהדים של שתי הקבוצות התפתחה תגרה והיא הסתיימה כשכמה מאלו של הפועל תל אביב רצו אחרי האוהד המותקף על הפרקט של האולם, חבטו בו ובעטו בו. שני אנשים פונו לבית החולים לקבלת טיפול והמשטרה הודיעה שתפתח בחקירה.

אוהדים של הפועל תל אביב תוקפים אוהד של הפועל חיפה. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
התקיפה של אוהדי הפועל תל אביב/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

זו אינה הפעם הראשונה בה ברגר נעצר בעקבות משחקי כדורסל אליהם הגיע כאוהד הקבוצה. "מדובר במי שלא פעם ולא פעמיים נעצר שלא באשמתו", טען עו"ד אסף אלמוויה שמייצג את ברגר. הוא גם ביקר את היחידה החוקרת וטען כי היו צריכים להשיג כבר סרטון עם רזולוציה טובה יותר מאז אותו אירוע חמור. "יש חשש לשיבוש (החקירה) ברף מאוד נמוך. נמצאת כאן ארוסתו שיכולה להשגיח עליו. הם גרים בכפר הס. אבקש להורות על שחרורו ולחילופין לצמצמם את ימי המעצר".

השופט בנימין הירשל דורון ציין שעוצמתה של ראיית התיעוד בו נראה החשוד איננה גבוהה אך כי הוא "סבור שהיא מספקת לצורך השלב הראשוני בו אנו נמצאים". לבסוף הוא הורה על הארכת מעצרו של ברגר בשלושה ימים נוספים בעקבות כך שהוא עלול להוות סכנה לציבור בשל העבירה המיוחסת לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully