וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת ומתקרבת עסקת הענק: חלאילי המריא לקראת מעבר לסן ז'ילואז

25.3.2024 / 18:33

שחקן הכנף יצא לבלגיה במטרה להשלים את מעברו בתום העונה בתמורה ל-7.5 מיליון יורו, סכום עתק שתקבל עבורו מכבי חיפה. הוא יעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום, לאחר מכן ישוב ארצה ויצטרף להכנות למשחק הליגה הבא נגד בני ריינה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

שחקנה הצעיר של מכבי חיפה, ענאן חלאילי, המריא מישראל ועושה את דרכו לבלגיה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו בתום העונה לקבוצת אוניון סן ז'ילואז, אחרי שנסגרו פרטי ההסכם.

בחיפה כמובן לא רצו שהשחקן יטוס לקראת סוף השבוע וזאת בשל המשחק ביום ראשון מול בני ריינה, כך שהוא ישוב לישראל במהרה ויצטרף להכנות למשחק במחזור פתיחת הפלייאוף העליון - זו גם אחת הסיבות לכך שהקצוות שנותרו נסגרו ואושר לו לצאת עוד היום לבלגיה כדי שהעסקה תוכל להיסגר סופית. יש לציין שבמכבי חיפה ובטח שבסביבת השחקן, מקווים להשלים את עסקת המכירה הגבוהה בתולדת המועדון.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה בין לוקאס בלטראן (מימין), אלפרד דאנקן שחקני פיורנטינה. רויטרס
במכבי חיפה דואגים שישוב מספיק זמן לפני המשחק נגד ריינה. חלאילי/רויטרס

מלבד 6.5 מיליון יורו שייכנסו לקופה של מכבי חיפה (חלאילי עצמו יקבל מיליון יורו), במועדון גם עמדו על כך שיקבלו אחוזים משמעותיים ממכירה עתידית של השחקן. הירוקים מבינים שאם חלאילי יצליח בקבוצה הבלגית הוא יימכר לליגה גדולה יותר בכסף רב ומקווים לנתח מהעסקה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully