וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בקדטים: הישג גדול לג'ודו הישראלי

24.3.2024 / 16:48

הג'ודוקא של מכבי חיפה כרמל עדי סוקולסקי זכתה הערב במדליית ארד בתחרות סבב גביע אירופה לקדטים בג'ודו שנערכת בסלובקיה. מנכ"ל האגודה רועי שווץ: "מאמינים שתגיע רחוק"

עדי סוקולסקי. שחר שגיא,
עדי סוקולסקי/שחר שגיא

גאווה למכבי חיפה כרמל עם זכייתה במדליית ארד של הג'ודוקא הירוקה של האגודה עדי סוקולסקי, בתחרות סבב גביע אירופה לקדטים בג'ודו שנערכת בסלובקיה.

סוקולסקי, שרשמה הישג מרשים מאוד, היא בת 16 המתחרה במשקל של עד 57 קילו ומתאמנת תחת הדרכתה של המאמנת מיכל האס שאמרה הערב בהתרגשות:" "עדי לוחמת. היה לנו יום ארוך וקשוח, מלא תהפוכות, אני שמחה שעדי הצליחה להביא את עצמה לידי ביטוי. אנחנו עם הפנים קדימה להמשך העונה האירופאית".

מנכ"ל מכבי חיפה כרמל רועי שווץ אמר: "עדי הוכיחה הערב ובגדול פעם נוספת כי המאמץ והאימונים הקשים משתלמים. אנחנו גאים בה כחלק מהדור הצעיר של האגודה ומאמינים שתגיע רחוק בזכות הנחישות, החריצות והאחריות שלה".

משלוחי מנות של בנות מכבי חיפה כרמל. יחצ,
משלוחי מנות של בנות מכבי חיפה כרמל/יחצ

עוד ממכבי חיפה כרמל: המנכ"ל רועי שווץ, אנשי האגודה ושחקניות כדורעף הנשים, הזוכות הטריות בגביע השתתפו הבוקר ( יום שני) באירוע פורים  בויצ"ו בנווה שאנן בחיפה עבור הקהילה במהלך האירוע חילקו נציגי האגודה הירוקה משלוחי מנות אשר נקנו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.  באירוע השתתפו משפחות מהאזור ונשים שמשתתפות בקבוצות שונות. הילדים המחופשים הודו על החוויה ופירגנו לשחקניות הכדורעף על הזכיה בגביע.

"אנו שמחים על הזכות לשמח ילדים  בחג הכי צבעוני ולעשות להם טוב על הלב", אמר שווץ. מיכל יוגב,  יו"ר ויצו חיפה, הוסיפה: "רואה חשיבות רבה בשיתוף הקהילה בפעילויותיה השונות והמגוונות. זוהי רק סנונית ראשונה לעוד אירועים מוצלחים".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully