וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדת הכדורגל המפורסמת עברה לאיגרוף. זה נגמר בהשפלה

26.3.2024 / 0:03

אלקסיה גרייס, כוכבת הרשת ואוהדת אסטון וילה הפופולרית, התכוננה לקרב איגרוף וניסתה לנשק את יריבתה. זה הפך ל"השפלה פומבית" וטראש טוק, וזה עוד כלום לעומת מה שקרה בקרב עצמו

אלקסיה גרייס, דוגמנית הרשת הפופולרית מאנגליה, מנסה לנשק את יריבתה לפני הקרב/מתוך החשבון הרשמי של אלקסיה

לא ברור עד כמה באמת מביך היה הרגע, ומה הייתה הכוונה האמיתית מאחורי המהלך, אבל אלקסיה גרייס, דוגמנית הרשת הפופולרית מאנגליה, ניסתה לנשק את היריבה שלה במהלך השקילה שלהן לפני קרב האיגרוף ביניהן - וקיבלה דחייה פומבית.

גרייס - שמוכרת באנגליה בתור "האוהדת הכי לוהטת של אסטון וילה" - התמודדה אתמול (שבת) מול ניקי הרו האמריקאית בנאשוויל, טנסי, בתחרות האיגרוף "Misfits boxing".

ההתחממות לפני הקרב הקודם שלה

הדוגמניות אסטריד ווט, אלקסיה גרייס, נאבקות לפני הקרב/מתוך הרשתות החברתיות

אלקסיה, שטוענת שהיא "בכושר מטורף" לקרארת הקרב, ניגשה ליריבה שלה, ניסתה לנשק אותה - אבל הרו הראתה את הרפלקסים המהירים שלה כשנסוגה לאחור וחמקה מהניסיון.

זה רק יצר טראש טוק בין השתיים, כשלאחר מכן גרייס הבטיחה לנצח "בשביל להחזיר את החגורה לאנגליה". כצפוי, רבים מהגולשים והמגיבים לעגו ל"דחייה", ותהו האם הרו תשתמש ברפלקסים שלה ותהפוך לאישה השנייה שמנצחת את גרייס בזירה, מה שאכן קרה בהמשך והוביל להשפלה נוספת עבור האוהדת לשעבר, שהייתה משוכנעת שהיא ניצחה וחגגה לפני שהתבשרה שלמעשה הפסידה.

צפו בקרב המלא בין השתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully