וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזי: "ה-7 באוקטובר עשה לי סוויץ' בראש. לקחתי את עצמי בידיים"

24.3.2024 / 8:15

הוא סבל מפציעה, לא האמינו בו ("קצת העליב אותי"), אבל טימו מוזי מתאושש יחד עם בית"ר ירושלים של ברק יצחקי, ומנתח את השינוי: "מה שקורה פה פשוט מדהים"

שחקן בית"ר ירושלים טימו מוזי בריאיון לתוכנית "מחוץ לקווים"/עריכה: זיו שטיינר

טימו מוזי רק בן 22, אבל מרגיש שכבר עבר כברת דרך בקריירה, ובחייו האישיים. שחקן הכנף שהגיע כפוטנציאל לבית"ר ירושלים, מתחיל לאחרונה להראות ניצוצות חיוביים תחת ברק יצחקי, ומאמין שהטוב עוד לפניו.

"אני מרגיש טוב, חזרתי טוב מהפציעה", אמר מוזי בריאיון ל"מחוץ לקווים", "היה כיף לחוות את הניצחון, בבית"ר כל ניצחון זה כיף, מדהים בשביל האוהדים, בשביל המועדון, מרגישים שמתחילה דרך חדשה".

טימו מוזי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"מרגישים שמתחילה דרך חדשה". מוזי/ברני ארדוב

על השינוי של יצחקי בהשוואה לאבוקסיס: "צריך להסתגל למשהו אחר. אנחנו רוצים לשלוט במשחק יותר, להחזיק בכדור, במשחקים האחרונים הצלחנו להסתגל לזה, ואני חושב שזה יועיל לי אישית, יעזור לי להתפתח.

"התעקשתי להישאר בבית"ר כי הגעתי למועדון שנהניתי בו מהרגע הראשון, גם אם זה לא נראה ככה. הגענו להבנה שאשאר, כי אני רוצה להשתפר. האימונים פה, הקצב הגבוה, שיפר אותי, והביא את היכולת שלי לידי ביטוי".

מוזי מודה ש"ה-7 באוקטובר, שהיה כמובן טראומתי לכולם, עשה לי סוויץ' בראש, וגרם לי לקחת את עצמי בידיים, ולראות מה אני רוצה מהחיים שלי, מה אני רוצה מעצמי באופן אישי, ומה אני רוצה מהכדורגל בפרט. שמח שיוסי ראה את זה".

על הטענות לפיהן הוא לא יכול לשחק כשחקן כנף בליגת העל: "זה קצת העליב אותי, שיחקתי את זה כל החיים, אבל הקפיצה לבוגרים זה משהו אחר, אז הייתי צריך להסתגל. אבל עמדת הכנף זה הדבר שהכי נוח לי, והכי הייתי רוצה לשחק בה".

על הקהל של בית"ר: "זה פשוט מדהים. כל דבר שקורה, אתה מרגיש אותו בעיר. אנחנו עושים פה עבודה מדהימה עם הקהילה, אני שמח שהגעתי לכאן, לא יצא לי לחוות קהל כזה. הם חד משמעית נותנים לי אקסטרה מבחינה מקצועית, הקהל דוחף פה כל אחד. האם נישאר בליגה? חד משמעית!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully