וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח לעתיד? האישור החריג שהוציאה ההתאחדות לקבוצה בליגת העל

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 15:08

הפועל פתח תקוה קיבלה אישור חריג לרשום את גילברט קומסון, וזאת למרות שלא השלים עד תום החלון בדיקות רפואיות במכון מוכר על ידי ההתאחדות

אימון נבחרת ישראל בבודפשט/שליח וואלה לבודפשט ניב דברת, עריכת וידאו: ניר חן

לא מעט קבוצות בליגת העל לא הצליחו להשלים עסקאות במהלך השנים בשל מגבלות הזמן והלחץ להנחית שחקן זר בישראל לבדיקות רפואיות לפני תום חלון ההעברות. כעת מתברר שרק לאחרונה בהתאחדות העניקו אישור חריג להפועל פתח תקוה לרשום שחקן זר - למרות שלא השלים עד תום חלון ההעברות בדיקה במכון בישראל המוכר על ידי ההתאחדות.

על פי התקנון, יש כמה מכונים המוכרים על ידי ההתאחדות ורק בדיקה באחד מהם יכולה להביא לאישור בפורטל ההתאחדות להחמת שחקנים זרים. רגע לפני תום החלון האחרון שנגמר ב-6 בפברואר רצו המלאבסים להחתים את הקשר גילברט קומסון אך במועדון הבינו שלא יצליחו להחתים אותו עד תום החלון. בשל כך פנו בקבוצה להתאחדות לכדורגל וכעת מתברר שההתאחדות העניקו אישור חריג לקבוצה מאם המושבות, במסגרתו בפתח תקוה רשמו את השחקן על סמך בדיקה בחו"ל והתניה לפיה השחקן יוכל לשחק בפועל ולהירשם בסגל הקבוצה רק לאחר שיעבור בדיקה נוספת באחד מהמכונים המוכרים על ידי ההתאחדות.

גילברט קומסון שחקן הפועל פתח תקוה לפני מוחמד הינדי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
אישור חריג. קומסון/קובי אליהו

בפועל בפתח תקוה אכן רשמו ב-6 בפברואר את השחקן, והוא נחת לראשונה בחייו בישראל חמישה ימים לאחר תום חלון ההעברות. לאחר נחיתתו עבר השחקן בדיקה נוספת בישראל ורק לאחר שעבר אותה קיבל את האישור לשחק במדי הקבוצה. מדובר במקרה חריג כאמור, כאשר כעת מעניין יהיה לראות האם קבוצות נוספות ישתמשו באישור זה כבסיס לבקשות דומות בזמן חלון ההעברות שיהיו בעתיד.

בהפועל פתח תקוה הבהירו: "פעלנו בהתאם להנחיות ההתאחדות, ולראיה, השחקן נרשם בפורטל וזאת לאחר שעבר בדיקה במכון בארץ".

ההתאחדות לכדורגל מסרה: "השחקו נבדק טרם הגעתו ולכן ניתן היה להחתימו. התנאי היה שאינו יכול לקיים אפילו אימון במדי הקבוצה קודם שיעבור את הבדיקות בארץ. הוא נחת, נבדק, הכל תקין. היחידה שלקחה כאן סיכון זאת הפועל פתח תקוה, שכן אם לא היה עובר את הבדיקות בארץ מסיבה כזאת או אחרת היא היתה תקועה עם חוזה. הוא לא היה יכול לדרוך על דשא אם לא היה עובר.זה מקרה חריג שאושר על ידינו, אבל הכל התנהל בידיעתנו בזמן אמת. הסיכון הגדול בסיטואציה כזאת הוא, כאמור, של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully