וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים טענה: "עברנו הרבה עבירות, לא בנסיבות מחמירות"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 15:21

הצהובים-שחורים התייצבו לערעור על הפחתת הנקודה. הדיין דויטש: "הורדת הנקודה היא לא עונש - היא מימוש תנאי ומימוש תנאי הוא לא עונש"

ערעור מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניר חן

ערעורה של בית"ר ירושלים על הפחתת הנקודה (בשל הדלקת פירוטכניקה והשלכת חפצים במשחק נגד מכבי חיפה) נערך היום (רביעי), אליו הגיע גם הבעלים ברק אברמוב.

14:18: עו"ד אלעד אייזנברג: "לא התקרבנו מאז בית הדין לעבירות מחמירות. היו הרבה עבירות, אבל אף אחת לא התקרבה לנסיבות מחמירות. לטעמי גם לגבי שתי הנקודות שעדיין על תנאי - בשום מקרה ובשום צורה לא ניתן לממש את העונש הזה".

14:09: אייזנברג הוסיף ואמר: "אני מוכן לפתוח את פסק הדין של מקרה הגביע. אנחנו פתחנו את העונה בנימוס ארבע נקודות. המחוקק אמר שהוא לא רוצה בחצי השנה שיהיו הורדת נקודות ובלי רדיוסים ובסוף העונה נראה איך מתקדמים עם הוראת השעה". הדיין דויטש הגיב: "הורדת הנקודה היא לא עונש - היא מימוש תנאי ומימוש תנאי הוא לא עונש".

14:07: הדיין דויטש: "אנחנו מדברים על פסקי דין חלוטים. כדי לפתוח, המחוקק צריך לעשות משהו חד וכאן זה לא נעשה".

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב. שלומי גבאי
הנקודה תוחזר? אברמוב/שלומי גבאי

14:03: עו"ד אלעד אייזנברג, המייצג את בית"ר: "כמה הערות מקדימות. הוראת השעה עשתה מהפכה בענישה. הייתה כוונה ברורה של המחוקק שעונשים מסוג מסוים לא יוטלו בכלל או רק בנסיבות מחמירות. לא הייתה כוונה שיבטלו את המהפכה הזו כי זה מה שקורה עכשיו בפועל. הפרשנות של ההתאחדות היא מקלה מדי בעניין הזה. אומרים שיש שיקול דעת ואני חושב שאין, כי ההוראה השתנתה ולהפעיל עונשים מותנים זה מבטל את המהפכה. אם היה לקבוצה מסוימת עונש רדיוס על תנאי היה אפשר להפעיל אותו? לא, כי אין עונש כזה יותר בתקנון ואני חושב שלא. אי אפשר להפעיל עונשים גם אם בוטלו לגמרי וגם אם הוגבלו למקרים ספציפיים. אני חושב שעונש מותנה שכיום לא קיים על פי המשטר החדש לא חל יותר. אמר לנו המחוקק שהוא לא מוכן שיהיו יותר עונשים כאלה".

14:00: יצא לדרך הערעור של הצהובים-שחורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully