וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים להחזיר לאוהדים": רגע האמת של הפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 7:26

אחרי המכה הקשה שספגו מהפועל תל אביב, איליאס קאנדזוריס ושחקניו מתייצבים (19:30) למחזור הנעילה בליגת האלופות מול קרשיאקה. ניצחון יעלה אותם לרבע הגמר, אבל הדירוג הסופי כבר לא תלוי רק בהם

תקציר כדורסל ספרדי: מלאגה - ריאל מדריד 87:81/ספורט1

בפעם הקודמת שהפועל ירושלים פגשה את פינאר קרשיאקה, לפני חודש וחצי בסך הכל, היא הייתה במציאות שונה לחלוטין. האדומים השלימו מול הטורקים חודש מושלם של 0:8 בינואר, והשלימו את ניצחונם ה-11 ב-12 משחקים. הערב (שלישי, 19:30) יפגשו בבאניה לוקה את אותה יריבה, כשעל הגב הם סוחבים מטען כבד בדמות ארבעה הפסדים רצופים, וניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים.

מהמשחק הזה אין דרך חזרה: ירושלים יודעת שניצחון במחזור הנעילה של הטופ 16 יעלה אותה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל הדירוג הסופי כבר לא תלוי רק בה; היא תזדקק להפסד של טנריפה בפריסטרי כדי לסיים במקום הראשון. מפת האינטרסים תתהפך במקרה של הפסד ירושלמי; במצב שכזה, רק ניצחון של הספרדים ביוון יציל את מחזיקת הגביע הישראלי מהדחה.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. לירון מולדובן
"כולנו מבינים מה קרה, ואנחנו צריכים להחזיר לאוהדים שלנו מהכבוד וממה שמצפים מאיתנו", הודה יובל זוסמן/לירון מולדובן

האדומים איבדו שתי הזדמנויות להבטיח את מקומם בפלייאוף ולהגיע למשחק הזה בראש שקט, אבל באופן טבעי, הרושם הדומיננטי והחמור ביותר נוצר בעקבות התבוסה הביתית 91:64 להפועל תל אביב במוצאי שבת. חלק מהאוהדים בארנה כבר יצא נגד המאמן איליאס קאנדזוריס ודרש את פיטוריו. בקבוצה ניסו להדוף את הלחצים ולבודד את השחקנים מרעשי הרקע, אבל מבינים שהפסד נוסף - ובוודאי שהדחה מאירופה לאחר פתיחה במאזן 0:3 - יחייבו שינוי מיידי כזה או אחר.

"כולנו מבינים מה קרה, ואנחנו צריכים להחזיר לאוהדים שלנו מהכבוד וממה שמצפים מאיתנו", הודה יובל זוסמן. "יש לנו משחק של להיות או לחדול. כל אחד מנסה להעלות את האינטנסיביות, ואני מאמין שנגיע מוכנים".

המאמן איליאס קאנדזוריס הוסיף: "אני די בטוח שהשחקנים הפנימו את חשיבות המשחק. נבוא להילחם. אנחנו יודעים שניצחון יעלה אותנו, ואז נראה באיזה מקום נסיים. האימון האחרון הראה לי שהשחקנים עומדים לעלות למגרש ולתת הכל".

קרשיאקה כבר עפה למעשה מליגת האלופות. לאחר המשחק הערב היא תשוב להתרכז בליגה הטורקית, שבה היא מצליחה בצורה מרשימה ומדורגת במקום הרביעי אחרי אנאדולו אפס, פנרבחצ'ה ובשיקטאש, שהדהימה בשבוע שעבר את הפועל תל אביב והעפילה לחצי גמר היורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully