וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו פורשת כדי להפוך לשופטת כדורגל: "חוששת שלא יכבדו אותי"

17.3.2024 / 10:39

אליסה סאנצ'ס הפתיעה את מיליוני העוקבים שלה בהכרזה על הסבת מקצוע מסקרנת: "זה תמיד היה החלום שלי, הדבר היחיד שמנע ממני לעשות את הצעד היה הפחד שאסבול מדעות קדומות מהקהל במגרשים"

מחוץ לקווים, 13.3/עריכה: זיו שטיינר

הסבת מקצוע כזו עוד לא ראינו: אליסה סאנצ'ס, שחקנית ותיקה בסרטים למבוגרים בלבד בברזיל הכריזה על כוונתה לזנוח את עולם הפורנו במטרה להפוך לשופטת כדורגל. סאנצ'ס בת ה-42, שמתחזקת חשבון אינסטגרם עם 1.8 מיליון עוקבים, טוענת שמדובר בחלום ילדות מבחינתה, למרות שהקריירה הנוכחית שלה עשויה קצת להפריע למימושו.

"אני מרגישה מוכנה ובכושר מספיק טוב כדי לעלות על המגרש", אמרה סאנצ'ס. "אני חוזה לעצמי עתיד ורוד כשופטת. אני כבר לא יכולה להתחיל את הלימודים בקורס, ומקווה לעבור אותו כבר הניסיון הראשון שלי. הפחד הכי גדול שלי הוא שאסבול מדעות קדומות במגרשים. זה הדבר היחיד שמנע ממני לעשות את הצעד הזה עד עכשיו, למרות שזה תמיד היה החלום שלי".

סאנצ'ס, שהתנסתה פעם אחת בתפקיד השופטת במשחק ראווה מקומי לפני ארבע שנים סיפרה: "אני זוכרת את היום ההוא לטובה, בו הגשמתי את חלומי באופן חד פעמי, למרות שזה לא היה משחק רשמי. אני מודה שלפעמים אני תוהה אם השחקנים והקהל יכבדו אותי, כי אני בכל זאת אישה ושחקנית פורנו בעברי, אז אני יודעת שעליי להיות מוכנה לכל תסריט".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • שופטת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully